Jelen webáruház Általános Szerződési Feltételeiben Ön teljes körű és részletes tájékoztatást kap az üzlethelyiségen kívüli, távollévők között, elektronikus úton kötött szerződéssel kapcsolatosan még a szerződés kötést megelőzően. A vállalkozás és Ön között csak akkor valósul meg érvényes szerződés, ha Ön (a továbbiakban: megrendelő) az Általános Szerződési Feltételek teljes tartalmát a megrendelés leadását megelőzően megismeri, és magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el ! Jelen ÁSZF célja a megrendelő pontos és részletes informálása minden olyan őt érintő, a vásárlásával keletkező körülményről,- különös tekintettel a jogaira és kötelezettségeire -, amely információk birtokában a megrendelő egyértelmű döntést tud hozni a szerződési akaratáról. Felhívjuk Tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a Pink Star Nails webáruházban érvényes megrendelést csak ezen dokumentum kifejezett elfogadásával tudnak leadni! Kérjük első vásárlásuk előtt ismerjék meg ezen dokumentum teljes tartalmát! Az Álatalános Szerződési Feltételeket a Pink Star Nails webáruház oldalán folyamatosan elérhető, olvasható, letölthető.
1. A vállalkozás adatai
2. A megrendelhető termékek leírása
3. A szerződéskötés technikai lépései
4. A szerződés
5. Az adatveviteli hibák javítása
6. Szállítás / Kézbesítés
7. Szállításkor sérült / hiányos csomag
8. Panaszkezelés / Reklamáció
9. A megrendelőt megillető jogok és kötelezettségek
9/1. Az elállási és felmondási jog
9/2. Az elállási és felmondási jog gyakorlása
9/3. A fogyasztó elállási és felmondási jogának lejárati határideje
9/4. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén.
9/5. A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
9/6. A fogyasztót( megrendelőt) megillető elállási vagy felmondási jog alóli kivételek.
9/7. Kellékszavatosság.
9/8. Kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje.
9/9. Kellékszavatossági igény érvényesítésének egyéb feltétele.
9/10. Termékszavatosság
9/11. A jótállás
9/12. A szavatosság és jótállási igények eljárási szabályai.
10. Adatkezelési tájékoztató
10/1. Az adatkezelés jogszabályi háttere.
10/2. Az adatkezelés célja
10/3. A kezelt adatok köre.
10/4. Az adatkezelés időtartama
10/5. Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés
11. Vonatkozó jogszabályok
1. A VÁLLALKOZÁS ADATAI
A vállalkozás neve: Kőszegi Eszter e.v. (egyéni vállalkozó)
A webáruház elérhetősége: www.uvgel.hu
Székhelye: 2143 Kistarcsa Holló u. 32/1
Adószáma: 67915468-1-33
Nyilvántartási száma:50164433 (kisadózó)
Statisztikai számjele:67392300-4791-231-13
Telefon: 06-70-634-2068
E-mail:infouvgel.hu@gmail.com
Számlaszáma: 11773425-03871315 OTP Bank
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő kereskedelmi tevékenység
Forgalmazott termékek köre: Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2015. december 01.
A vállalkozás területe: Magyarország területén
Adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-112802/2017
Pest megyei Kereskedelmi és Ipar Kamara tagja
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: INFO 4 Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Bt
Címe: 2083 Solymár, Terstyánszky u. 47/A
Telefon: 06-20-210-9274 , 06-20-214-7223
Fax: 06-26-362-066
E-mail: info[kukac] 4brainz.hu
Adószáma: 21596258-2-13
Bankszámlaszám: Pilisvörösvár és Vidéke Takarékszövetkezet
65700062-10130256-00000000
2. A MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK LEÍRÁSA!
A Pink Star Nails webáruházban minden termék ára egyértelműen fel van tűntetve, mely vételárért a megrendelő azt megvásárolhatja. A termékek árának ÁFA tartalma nincsen, mivel a vállalkozás aalanyi adómentes adózási kategóriába tartozik, nem tartozik bele az ÁFA körbe. Ez azt jelenti, hogy a termék alatt feltüntetett ár a termék teljes fizetendő ára, azaz a terméknek nincs külön nettó és bruttó értéke , mert jelen esetben - ÁFA tartalom hiánya miatt- ez a két érték megegyezik egymással.
Minden termékhez tartozik egy termékleírás, amit a www.uvgel.hu címen elérhető webáruház termékek alatti „részletek” feliratra kattintással megnyithat a megrendelő és elolvashatja a termék lényeges információit.
3. A SZERZŐDÉSKÖTÉS TECHNIKAI LÉPÉSEI
1.,A megrendelelő a kívánt termékeket a www.uvgel.hu címen található Pink Star Nails elnevezésű webáruházban választhatja ki és teheti be az elektronikus kosarába.
2., A nyitó oldal bal oldalán a már regisztrált megrendelők beléphetnek, az új látogatók regisztrálhatnak. A regisztrációhoz szükséges egy tetszőleges felhasználó név és e-mail cím. A webáruházban vásárolhat a megrendelő regisztráció nélkül is.
3.,A megrendelő az általa megvásárolni kívánt terméket a kosár jellel ellátott kosarába teheti, vagy további információért rákkattinthat a termék alatt feltüntetett „részletek” menüpontra. A termékek kiválasztása után a legfelső menüsorban található kosár gombra kattintva „kosár tartalma” alatt listázva megjelennek a kiválasztott termékeket. A kosár tartalma változtatható. Mennyiségét a megrendelő a „+” és „-” gombra kattintással növelheti vagy csökkentheti. A terméksor jobb szélén található piros négyzetben lévő fehér„X”-re kattintva a terméksor törölhető a kosárból!
4., A „kosár tartalma” lista alján a rendszer felkínál egy választási lehetőséget, miszerint a „vásárlás folytatása” gombra kattintva folytathatja a vásárlást vagy ha nem kívánja folytatni a „Pénztár” gomra kattintva a rendszer átnavigálja arra az oldalra ahol megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, kiválaszthatja a számára megfelelő szállítási módot, valamint ismét van lehetőség a regisztrálásra, de a rendszer biztosít lehetőséget regisztráció nélküli vásárlásra is, ha ezt a lehetőséget a megrendelő ezen az oldalon kiválasztja és bepipálja.
5.,A megrendelő 4 féle szállítási mód közül választhat:
-Előre utalás utáni szállítással :1590.-Ft
-Utánvétellel :1990.-Ft
-Barion kártyás fizetés :1890.-Ft
-GLS Csomag pont :1290.-FT
-GLS átvevőpont :1290.-FT
Személyes átvétel :ingyenes
6.,A kiválasztott szállítás után a rendelés véglegesítéséhez ki kell pipálni az Általános Szerződési Feltételek elfogadását, csak ezután lehet elküldeni a megrendelést. Kérjük, hogy első vásárlása előtt mindenképpen és teljes egészében ismerje meg a vállalkozás Álatlános Szerződési Feltételeit!
7.,A megrendelés elküldésével egyidejűleg a webáruház rendszere automatikusan küldi a megrendelést visszaigazoló e-mailt.Csak akkor érvényes a megrendelés, ha a visszaigazoló e-mailt a megrendelő megkapta. Amennyiben nem kap ilyen visszaigazoló e-mailt, a szerződés nem jött létre, tehát fel kell venni a kapcsolatot a vállakozással az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen vagy a 06-70-248-5331-es telefonszámon!A vállalkozás vállalja, hogy visszaahívja a megrendelőt átvállalva ezzel az ügyintézés miatti telefonálás költségét, ha a megrendelő sms-ben elküldi a megadott telefonszámra a „megrendelés” szót. A vállalkozás -adott lehetőségéhez képest - mielőbbi visszahívást vállal.
8., Amennyiben előre utalásos szállítási módot választott a megrendelő, az utaláshoz szükséges információkat ott találja a szállítási mód leírásánál. Utólag is, az utaláshoz szükséges számlaszám és név bármikor megtekinthető a kezdőlap legfelső „FIZETÉS” menüpontja alatt. A vállalkozás az utalással kapcsolatos információkat tartalmazó értesítő e-mailt nem küld!
9.,A megrendelés leadása után illetve az átutalás beérkezése után 1-2 munkanappal várható a csomag megérkezése a megrendelő által megadott szállítási címre. A vállalkozás, a csomag határiőben történő feladása után, a rajta kivülálló okok miatt bekövetkező kézbesítési határidő kitolódásáért semmilyen felelősséget nem vállal! A vállalkozás felelőssége a csomag határidőben történő feladásáig terjed, innentől a szállítás során felmerülő problémák megoldásában lehetőség szerint segítséget nyújt, amennyiben a megrendelő a felnerülő problémát a vállalkozás tudomására hozza telefonon a: 06-70-634-2068 vagy az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen.
4. A SZERZŐDÉS
A megrendelelő a webáruházban leadott megrendelésével és a vállalkozás ugyanezen megrendelés késedelem nélküli visszaigazolásával együttesen megvalósítják a távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés fogalmát, mely jogokat és kötelezettségeket keletkeztet mind a vállalkozás, mind a megrendelő részére.
A szerződés elektronikus úton kötött írásbeli szerződésnek minősül, melyet a vállalkozás elektronikusan tárol és 8 évig hozzáférhető.
A szerződés nyelve: magyar
A szerződéskötéssel egyidejűleg a vállalkozásnak teljesítési kötelezettsége keletkezik a megrendelés visszaigazolásával, miszerint vállalja, hogy a megrendelő részére a megrendelt termékeket hiánytalanul elküldi a meghatározott határidőn belül. A megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, miszerint vállalja, hogy a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget a csomag kézbesítésekor kifizeti.
A vállalkozásnak joga keletkezik a megrendelés értékének és a szállítási kötségnek a teljes összegére. A megrendelőnek joga keletkezik a megrendelt termékek mennyiségben és minőségben hiánytalan átvételére!
A megrendelt csomag átvételének megtagadása vagy meghiúsulása a fentiek értelmében szerződésszegésnek minősül!
Amennyiben a megrendelőtől lemondás/ellálás hivatalos írásban történő bejelentése nélkül visszaérkezik a csomag, a vállalkozás, a mindenkori szállítási költséget a vevőre terheli abban az esetben is, ha a megrendelés értéke elérte az "ingyenes" szállítást. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási költséget a csomag feladásakor, melynek díja alól csak akkor mentesíti a megrendelőt, ha a megrendelt csomag átvételre, a vételár -azaz a megrendelt termékek összértéke -kifizetésre kerül!
A vállalkozás 8 napos fizetési határidővel elektronikus úton értesíti a megrendelőt fizetési kötelezettségéről, melynek nem teljesítése esetén a vállalkozás a megrendelő adatait követeléskezelő cégnek adja át!
5. AZ ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
Amennyiben a megrendelő hibás adatokkal adta le megrendelést, tehát hibás adatokkal kötött szerződést - pédául rossz telefonszámot / címet adott meg vagy többet rendelt egy termékből, mint amennyit szeretett volna, a hibát e-mailben vagy telefonon haladéktalanul jeleznie kell a vállalkozás felé még a csomag futárnak történő átadása előtt! A visszaigazoló e-mailben tételesen felsorolt termékek és személyes adatok lehetővé teszik a megrendelő önellenőrzését és a haladéktalan intézkedését. A vállalkozás semmilyen hitelt érdemlő ellenőrzési eszközzel nem rendelkezik arra vonatkozóan, hogy a megrendelő személyes adataiban lévő esetleges elírásokat, hibákat felfedezze és azokat saját felelősségére korrigálja.
Ugyanezen okból kifolyólag a vállalkozás mennyiségi téves rendelést sem tud a megrendelő konkrét kérése nélkül korrigálni. A vállalkozás mindaddig képes és a megrendelő érdekei szerint módosítani a megrendelést, amíg a csomag nem kerül átadásra a DPD futárának. A megrendelés módosítását elektronikus levélben kérheti a megrendelő az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre vagy sűrgős esetben a 06-70-634-2068-es számon jelezheti a téves rendelést. Ha a módosítás nem végezhető el a DPD futár aznapi érkezéséig, a megrendelőnek el kell fogadnia, hogy a kért módosítás végrehajtásának következtében a csomag tervezettnél később fog megérkezni, illetve, ha a módosítási igény a DPD futár aznapi csomagfelvétel után érkezik be a vállalkozáshoz, a csomag a leadott megrendelésnek megfelelően került szállításra.
6. SZÁLLÍTÁS / KÉZBESÍTÉS
Előre utalás utáni kézbesítés esetén
Az „előre utalás után” szállítási módot választva, a rendelés feldolgozását a fizetendő összeg számlára érkezésének napján kezdődik. Amennyiben az átutalás, a megrendelés leadásától számított 5 munkanapon belül nem jelenik meg a vállalkozás bankszámláján, a megrendelést a vállalkozás „visszamondottnak” tekinti. A vállalkozás korlátozott számú készlete miatt 5 napig tudja vállalni, hogy a megrendelő által rendelt termékeket részére fenntartja. A 6. napon a vállalkozás már nem garantálja a termékek rendelkezésre állását. Abban az esetben, ha a megrendelő később utalja át az összeget és a termék rendelkezésre áll, a vállalkozás teljesíti a megrendelést. Abban az esetben, ha a megrendelő késedelmes utalásával egyidejűleg készlethiány lép fel, ami miatt a vállalkozás nem tudja teljesíteni hiánytalanul a megrendelést, a vállalkozás telefonon egyeztet a megrendelővel a lehetséges megoldásokról. A vállalkozás könyvelésének pontos, kiadott számlával megegyezző vezetése miatt részteljesítés nem lehetséges. A megrendelő az alábbi megoldásokból választhat:
a, a vállalkozással visszautaltatja a késedelmesen utalt megrendelés összegét
b, a megrendelő a hiányzó termék helyett „csere terméket” választ, mely összegben pontosan megfelel a hiányzó termék összegének.
A szállítási idő az utalás beérkezésétől számított 1-2 munkanap.
A vállalkozás hivatalos szállító partnere a : GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
Email cím: adatvedelem@gls-hungary.com
Levelezési cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
Adatvédelmi tisztviselő neve: dr. Katona Rita
Elérhetősége: adatvedelem@gls-hungary.com(továbbiakban GLS) futárszolgálat.
A GLS ügyfélszolgálat munkanapokon, hétfőn 07:00-19:00, keddtől-péntekig 08:00 és 18:00 óra között érhetőek el az alábbi telefonszámon: 06-1-501-6200. E-mail cím: dpd@dpd.hu
A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának, amely egy 10 jegyű egyedi azonosító számmal rendelkezik. Ekkor a GLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét, előre jelzi az átvétel másnapján várható szállítást és lehetőséget biztosít a megrendelőnek a szállítási időpont módosítására. Ezt a módosítást az e-mailben felajánlott másik két szállítási napra való kattinttással tudja a megrendelő elvégezni. Egyéb lehetőség is van a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 1 óra időintervallumban meg van adva.Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, melyet a megrendelő egyedi 14 jegyű csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A DPD kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak sem a DPD-nek – a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.
Utánvétellel történő kézbesítés esetén
A „futáros utánvétel” szállítási módot választva a megrendelés feldolgozása azonnal megkezdődik. A vállalkozás hivatalos szállító partnere a GLS Logisztikai Kft.(továbbiakban DpD) futárszolgálat. A GLS ügyfélszolgálat munkanapokon, hétfőn 07:00-19:00, keddtől-péntekig 08:00 és 18:00 óra között érhetőek el az alábbi telefonszámon: 06-1-501-6200.
A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának. Ekkor a GKLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét, előre jelzi az átvétel másnapján várható szállítást és lehetőséget biztosít a megrendelőnek a szállítási időpont módosítására. Ezt a módosítást az e-mailben felajánlott másik két szállítási napra való kattinttással tudja a megrendelő elvégezni. Egyéb lehetőség is van a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 1 óra időintervallumban meg van adva.
A megrendelő a futárnak kézbesítéskor fizeti meg a megrendelt termékek valamint a szállítás költségét!
Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, amit a megrendelő egyedi 10 jegyű csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A DPD kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak, a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.
Hétvégén, ünnep és munkaszüneti napokon NINCS kiszállítás!
7. SZÁLLÍTÁSKOR SÉRÜLT / HIÁNYOS CSOMAG!
A szállítással kapcsolatos reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a szállítás másnapján kell a vállalkozás felé jelezni.
A reklamációhoz szükséges:
A sérült csomag átvételekor jegyzőkönyvet kell felvenni a futárral, melyben minden részletes információt a sérülésről illetve a csomagból hiányzó tartalomról rögzíteni kell! Ebből egy példány a megrendelőé. A vállalkozás részére a jegyzkönyv másolatát, valamint helyszíni fotókat kell elektronikus úton elküldeni az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre!
A kárrendezési igényt a vállakozás és megrendelelő is benyújthatja a GLS felé, melynek elbírálási ideje átlagosan 30-60 nap. A 3. nap után benyújtott kárrendezési igény JOGVESZTŐ! A vállalkozás abban az esetben tudja a megrendelőt várakozás nélkül kártalanítani a hiányzó vagy sérült termékek újraküldésével, ha a megrendelő - késlekedésével - nem zárja ki a vállalkozást a GLS által nyújtott kárrendelés lehetőségéből!
8. PANASZKEZELÉS / REKLAMÁCIÓ
A vállalkozás ebben a fejezetben tájékoztatja a fogyasztót (megrendelőt) a peren kívüli panaszkezelés módjáról, a vitarendezési mechanizmusról, a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, valamint a fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási, kellékszavatossági, termékszavatossági jogokról.
A panaszkezelés
A vállalkozás célja a megrendelő vásárlási elégedettségének megőrzése! A vállalkozás a hozzá beérkező fogyasztói panaszt illetve reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a panasz jellegének megfelelő, törvényben előírt határidőn belül orvosolja.
A fogyasztó kötelessége a felmerülő panaszát, reklamációját mielőbb, de legkésőbb annak jellegére vonatkozó törvényben meghatározott módon (írásban) és határidőn belül a vállalkozás tudomására hozni!
A megrendelő a felmerülő panaszát, reklamációját közölheti a vállalkozással:
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-70-634-2068 Hétfőtől-Péntentekig 9-18 Szombaton 10-12-ig
E-mailen: infouvgel.hu@gmail.com
Postai úton: 2143 Kistarcsa Holló u. 32/1
A vitarendezési mechanizmus
A vállalkozás a felmerülő problémára, a fogyasztóval (megrendelővel) egyeztetve igyekszik jogszabálynak megfelelő, kölcsönös megelégedettségre törekvő megoldást találni.
Amennyiben a fogyasztó (megrendelő) nem elégedett a vállalkozás által felkínált megoldással, vagy annak kezelési módjával, az alábbi békéltető testülethez fordulhat.
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119. Budapest Etele út 59-61. II. emelet 240.
Tel /Fax: 06-1-269-0703
Levelezési címe: 1364 Budapest Pf: 81.
9.A MEGRENDELŐT MEGILLETŐ JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK
9/1.Az elállási és felmondási jog
Az üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót (megrendelőt) 14 napos határidőn belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg! A 14 napos határidő számítása a termék kézhezvételéti napjától kezdődik, de az indoklás nélküli elállási szándékát a fogyasztó (megrendelő) bejelentheti már a termék átvételét megelőzően is!
9/2 Az elállási és felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó (megrendelő) az elállási vagy felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja, melyet a vállalkozás részére elektronikus úton kell eljuttatnia! Amennyiben a megrendelő a csomag szállító cégnek történő átadás előtt jelzi a vállalkozásnak a megrendelés lemondását, mentesül a szállítási költség megfizetése alól! Egyéb esetben elállási jogot csak a termékekre érvényesíthet, a szállítási költséget (mivel nem a legolcsóbb szállítási módot választotta) minden esetben ki kell fizetnie! Az elállási vagy felmondási jogot a vállalkozás határidőn belül érvényesítettnek tekinti, ha a fogyasztó a meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.
9/3.A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén gyakorolhatja az alábbiakban felsorolt lejárati időn belül:
a)A termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.
b)Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.
c)Több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.
d)Ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.
9/4.A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén!
Ha a fogyasztó 45/2014.(II.26) 22§-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a a fogyasztó (megrendelő)által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
A vállalkozás a fogyasztónak (megrendelőnek) visszajáró összeget minden esetben banki átutalással küldi vissza, melyről a megrendelőt értesíti és amelyhez a megrendelő kifejezetten hozzájárul. Ezen visszafizetési módból származóan a fogyasztónak (megrendelőnek) semmilyen többletköltsége nem származik!
A vállalkozás élve a 45/2014.(II.26.) 23.§ szerinti jogával, miszerint ha a fogyasztó (megrendelő) kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket!
A vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállási vagy felmondási jog gyakorlása alapján a fogyasztónak (megrendelőnek) visszautalandó összeget, amíg a terméket a fogyasztó (megrendelő) vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két időpont közül a korábbit kell a vállalkozásnak figyelembe venni.
9/5.A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
Ha a fogyasztó (megrendelő) a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 22.§-nak megfelelően (azaz az 1. számú elállási / felmondási nyilatkozat kitöltésével az elállási szándékát a vállalkozás felé egyértelműen jelezte és a nyilatkozatot határidő lejárata előtt elküldte), köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó (megrendelő )a terméket határidő lejárata előtt elküldi.
A fogyasztó (megrendelő) kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.
A fogyasztó (megrendelő) csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
9/6. A fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek!
A fogyasztó (megrendelő) nem gyakorolhatja a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 20.§ szerinti elállási és felmondási jogát:
-Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
-Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.
9/7 Kellékszavatosság
A fogyasztó (megrendelő) hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatpssági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Adatvédelmi tájékoztató
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Az adatkezelő adatai
A vállalkozás neve: Kőszegi Eszter (egyéni vállalkozó)
A webáruház elérhetősége: www.uvgel.hu
Székhelye: Magyarország, 2143 Kistarcsa Holló u.32/1
Adószáma:67915468-1-33
Nyilvántartási száma: 50943863 (kisadózó)
Statisztikai számjele:67915468-4791-231-13
Telefon:+36-70-634-2068
Számlaszáma:11773425-04216087 OTP Bank Nyrt.
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő internetes kiskereskedelem
A forgalmazott termékek köre:Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2016.11.08.
A vállalkozás területe: Magyarország területén
Adatkezelési nyilvántartási száma:NAIH-111799/2017
A vállalkozás adatkezelő tevékenységét a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságához bejelentette és tevéenysége nyilvántartásba lett véve az alábbi megnevezéssel:
„webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése-www.uvgel.hu-. A webáruház funkcióinak működtetése. A vásárlók tájékoztatása, a webáruházban történő vásárlás és a termékek házhoz szállításához szükséges adatok kezelése, hírlevél küldése.”
Az adatkezelés jogszabályi háttere
A megrendelő adatkezelésének jogalapja, a megrendelő hozzájárulása a 2011. évi CXII.tv. 5§(1) bekezdése alapján, mely kimondja, hogy a személyes adat akkor kezelhető, ha az érintett személy ehhez hozzájárul...valamint ugyanezen törvény 6§ (1) bekezdése alapján, mely szerint a személyes adat akkor is kezelhető, ha a válallkozásnak az adatkezeléssel jogi kötelezettségének kell eleget tenni, mint pédául a számlák 8 évig történő megörzése, mely kötelezettséget a 2000. évi C számviteli törvény ír elő.
Az adatkezelés célja
Az adatkezelés célja, - melyhez a megrendelő jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és megrendelésének leadásával automatikusan hozzájárul- az adatok olyan szükségszerű felhasználása, mellyek a megrendelés teljesítéséhez, a számla elkészítéséhez, a csomag kiszállításához az utólagos könyvelés elvégzéséhez illetve a hatósági ellenörzéskor a hatósági kérés, kielégítéséhez szükségesek.
A kezelt adatok köre
-Név
-Cím
-Telefonszám
-E-mail cím
-Adószám
Az adatkezelés időtartama
A kiállított számlákat a vállalkozás 8 évig köteles megőrizni a 2000. évi C. tv (Sztv) 169§ (2) bekezdése szerint. Ezért a számla kiállítása után a vállalkozás minden esetben köteles megőrizni a megrendelő adatait abban az esetben is, ha a megrendelő az adatkezelési hozzájárulását visszavonja.
Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés
A vállalkozás kizárólag azoknak küld hírlevelet, akik feliratkoznak a hírlevélre és így adatkezelésükhöz hozzájárulnak.
A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés célja, hogy vásárlóink értesüljenek a legújabb köröm divatról, trendekről, kedvezményes vásárlási lehetőségekről, akciókról.
A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés az érintett hozzájárulásának visszavonásáig tart.
Át nem vett csomagok esetében, a fizetési felszólítás nem teljesítése esetén, a vállakozás a megrendelő adatait követeléskező cégnek adja át!
Át nem vett csomagok
Tisztelt Vásárlónk !
A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot mielőbb szíveskedjen jelezni a webáruházunk felé az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre vagy a +36-70-634-2068-as telefonszámra. A csomag ingyenes lemondását, akkor tudjuk teljesíteni, ha a lemondási szándékáról még a feladás előtt tájékoztat minket! Mivel 1 napos szállítási határidővel dolgozunk, a csomagok a rendelés napján vagy legkésőbb az azt követő munkanapon kerülnek feladásra! A futárszolgálatnak már átadott csomag lemondását nem áll módunkban teljesíteni!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadásával egyidejűleg a jogszabály értelmében "távollévők között, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik", amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél részére! Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt csomagot elküldeni, a megrendelő pedig kifizetni! Amennyiben a vásárló élni kíván az őt megillető 14 napos (indoklás nélküli) elállási joggal,( a csomag kézbesítési napjától számítva ) úgy ezt a csomag visszaküldésével megteheti, de a szállítási költség megfizetése alól nem mentesül, hiszen ez alól a webáruház sem mentesül semmilyen körülmények között sem! Ezért a 14 napos elállási jog alkalmazása során visszaküldött csomag esetében, a megrendelő a termékek vételárát kapja vissza, a szállítási költséget nem!
Minden feladott csomag után a GLS Hungary Kft. szállítási és visszakézbesítési költséget számít fel nekünk, amit minden esetben, a vállalkozásunknak ki kell fizetni! Ezért minden át nem vett, csomag után, a megrendelőnek díjbekérő számlát állítunk ki 2500.-Ft szállítási és visszakézbesítési költségről! Erre azért van szükség, mert az át nem vett csomagokkal vállalkozásunknak meg nem térített költsége keletkezik, amely áll egyrészt szállítási és visszakézbesítési díjból, az elhasznált csomagoló anyag költségéből, és a munkadíjból, amivel a csomagot összeállítjuk és szétszedjük! A határidőn belül nem teljesített díjbekérő összege, a megrendelő adataival együtt, átadásra kerül a vállalkozás által megbízott követeléskezelő részére! Az átadásra került díjbekérő összegén felül, a követeléskezelés során felmerülő,minden további költség a megrendelőt terheli!
Elkötelezettek vagyunk a tisztességes kereskedelmi magatartás gyakorlása mellett, így minden felmerülő kérdéssel forduljon hozzánk bizalommal, készségesen fogunk segíteni Önnek!
TEL: +36-70-634-2068
E-MAIL: infouvgel.hu@gmail.com
Célunk, hogy kölcsönösen elégedett üzletet kössünk Önnel!:-)