Kosár

Kosár

Az Ön kosara üres.

Kosár tartalma »

ÁSZF

 
 
 


Üdvözöljük a Pink Star Nails webáruházban!


Jelen webáruház Általános Szerződési Feltételeiben Ön teljes körű és részletes tájékoztatást kap az üzlethelyiségen kívüli, távollévők között, elektronikus úton kötött szerződéssel kapcsolatosan még a szerződés kötést megelőzően. A vállalkozás és Ön között csak akkor valósul meg érvényes szerződés, ha Ön (a továbbiakban: megrendelő) az Általános Szerződési Feltételek teljes tartalmát a megrendelés leadását megelőzően megismeri, és magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el! Jelen ÁSZF célja a megrendelő pontos és részletes informálása minden olyan őt érintő, a vásárlásával keletkező körülményről,- különös tekintettel a jogaira és kötelezettségeire -, amely információk birtokában a megrendelő egyértelmű döntést tud hozni a szerződési akaratáról. Felhívjuk Tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a Pink Star Nails webáruházban érvényes megrendelést csak ezen dokumentum kifejezett elfogadásával tudnak leadni! Kérjük első vásárlásuk előtt ismerjék meg ezen dokumentum teljes tartalmát! Az Álatalános Szerződési Feltételeket a Pink Star Nails webáruház oldalán folyamatosan elérhető, olvasható, letölthető.




TARTALOM JEGYZÉK


1. A vállalkozás adatai
2. A megrendelhető termékek leírása
3. A szerződéskötés technikai lépései
4. A szerződés
5. Az adatveviteli hibák javítása
6. Szállítás / Kézbesítés
7. Szállításkor sérült / hiányos csomag
8. Panaszkezelés / Reklamáció
9. A megrendelőt megillető jogok és kötelezettségek
9/1. Az elállási és felmondási jog
9/2. Az elállási és felmondási jog gyakorlása
9/3. A fogyasztó elállási és felmondási jogának lejárati határideje
9/4. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén.
9/5. A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
9/6. A fogyasztót( megrendelőt) megillető elállási vagy felmondási jog alóli kivételek.
9/7. Kellékszavatosság.
9/8. Kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje.
9/9. Kellékszavatossági igény érvényesítésének egyéb feltétele.
9/10. Termékszavatosság
9/11. A jótállás
9/12. A szavatosság és jótállási igények eljárási szabályai.
9/13. Mit jelent a 30 napos pénzvisszafizetési garancia és hogyan érvényesíthető!
10. Adatkezelési tájékoztató
10/1. Az adatkezelés jogszabályi háttere.
10/2. Az adatkezelés célja
10/3. A kezelt adatok köre.
10/4. Az adatkezelés időtartama
10/5. Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés
11. Vonatkozó jogszabályok





1. A VÁLLALKOZÁS ADATAI

A vállalkozás neve: Pőcze Gergely (egyéni vállalkozó)
A webáruház elérhetősége: www.uvgel.hu
Székhelye: 2143 Kistarcsa Holló u. 32/1
Adószáma: 67392300-1-33
Nyilvántartási száma:50164433 (kisadózó)
Statisztikai számjele:67392300-4791-231-13
Telefon: 06-70-634-2068
E-mail:infouvgel.hu@gmail.com
Számlaszáma: 11773425-03871315 OTP Bank Nyrt.
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő kereskedelmi tevékenység
Forgalmazott termékek köre: Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2015. december 01.
A vállalkozás területe: Magyarország területén
Adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-112802/2017
Pest megyei Kereskedelmi és Ipar Kamara tagja
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: INFO 4 Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Bt
Címe: 2083 Solymár, Terstyánszky u. 47/A
Telefon: 06-20-210-9274 , 06-20-214-7223
Fax: 06-26-362-066
E-mail: info[kukac] 4brainz.hu
Adószáma: 21596258-2-13
Bankszámlaszám:65700062-10130256-00000000
Számlavezető bank neve:Pilisvörösvár és Vidéke Takarékszövetkezet


2. A MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK LEÍRÁSA!



A Pink Star Nails webáruházban minden termék ára egyértelműen fel van tűntetve, mely vételárért a megrendelő azt megvásárolhatja. A termékek árának ÁFA tartalma nincsen, mivel a vállalkozás alanyi adómentes adózási kategóriába tartozik, nem tartozik bele az ÁFA körbe. Ez azt jelenti, hogy a termék alatt feltüntetett ár a termék teljes fizetendő ára, azaz a terméknek nincs külön nettó és bruttó értéke , mert jelen esetben - ÁFA tartalom hiánya miatt- ez a két érték megegyezik egymással.



Minden termékhez tartozik egy termékleírás, amit a www.uvgel.hu címen elérhető webáruház termékek alatti „részletek” feliratra kattintással megnyithat a megrendelő és elolvashatja a termék lényeges információit.




3. A SZERZŐDÉSKÖTÉS TECHNIKAI LÉPÉSEI


1.,
A megrendelelő a kívánt termékeket a www.uvgel.hu címen található Pink Star Nails elnevezésű webáruházban választhatja ki és teheti be az elektronikus kosarába.

2.,
A nyitó oldal bal oldalán a már regisztrált megrendelők beléphetnek, az új látogatók regisztrálhatnak. A regisztrációhoz szükséges egy tetszőleges felhasználó név és e-mail cím. A webáruházban vásárolhat a megrendelő regisztráció nélkül is.

3.,A megrendelő az általa megvásárolni kívánt terméket a kosár jellel ellátott kosarába teheti, vagy további információért rákkattinthat a termék alatt feltüntetett „részletek” menüpontra. A termékek kiválasztása után a legfelső menüsorban található kosár gombra kattintva „kosár tartalma” alatt listázva megjelennek a kiválasztott termékeket. A kosár tartalma változtatható. Mennyiségét a megrendelő a „+” és „-” gombra kattintással növelheti vagy csökkentheti. A terméksor jobb szélén található piros négyzetben lévő fehér„X”-re kattintva a terméksor törölhető a kosárból!

4., A „kosár tartalma” lista alján a rendszer felkínál egy választási lehetőséget, miszerint a „vásárlás folytatása” gombra kattintva folytathatja a vásárlást vagy ha nem kívánja folytatni a „Pénztár” gomra kattintva a rendszer átnavigálja arra az oldalra ahol megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, kiválaszthatja a számára megfelelő szállítási módot, valamint ismét van lehetőség a regisztrálásra, de a rendszer biztosít lehetőséget regisztráció nélküli vásárlásra is, ha ezt a lehetőséget a megrendelő ezen az oldalon kiválasztja és bepipálja.


5.,A megrendelő 2 féle szállítási mód közül választhat:
-Előre utalás utáni szállítással :990Ft
-Utánvétellel :1190Ft


6.,A kiválasztott szállítás után a rendelés véglegesítéséhez ki kell pipálni az Általános Szerződési Feltételek elfogadását, csak ezután lehet elküldeni a megrendelést. Kérjük, hogy első vásárlása előtt mindenképpen és teljes egészében ismerje meg a vállalkozás Álatlános Szerződési Feltételeit!


7.,A megrendelés elküldésével egyidejűleg a webáruház rendszere automatikusan küldi a megrendelést visszaigazoló e-mailt.Csak akkor érvényes a megrendelés, ha a visszaigazoló e-mailt a megrendelő megkapta! Amennyiben nem kap ilyen visszaigazoló e-mailt, a szerződés nem jött létre, tehát fel kell venni a kapcsolatot a vállakozással az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen vagy a 06-70-248-5331-es telefonszámon!A vállalkozás vállalja, hogy visszahívja a megrendelőt átvállalva ezzel az ügyintézés miatti telefonálás költségét, ha a megrendelő sms-ben elküldi a megadott telefonszámra a „megrendelés” szót. A vállalkozás mielőbbi visszahívást vállal.

8., Amennyiben előre utalásos szállítási módot választott a megrendelő, az utaláshoz szükséges információkat ott találja a szállítási mód kiválasztásánál. Utólag is, az utaláshoz szükséges számlaszám és név bármikor megtekinthető a kezdőlap legfelső „FIZETÉS” menüpontja alatt. A vállalkozás az utalással kapcsolatos információkat tartalmazó értesítő e-mailt nem küld!

9.,A megrendelés leadása után illetve az átutalás beérkezése után 2-3 munkanappal várható a csomag megérkezése a megrendelő által megadott szállítási címre. A vállalkozás, a csomag határiőben történő feladása után, a rajta kivülálló okok miatt bekövetkező kézbesítési határidő kitolódásáért semmilyen felelősséget nem vállal! A vállalkozás felelőssége a csomag határidőben történő feladásáig terjed, innentől a szállítás során felmerülő problémák megoldásában lehetőség szerint segítséget nyújt, amennyiben a megrendelő a felnerülő problémát a vállalkozás tudomására hozza telefonon a: 06-70-634-2068 vagy az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen.



4. A SZERZŐDÉS


A megrendelelő a webáruházban leadott megrendelésével és a vállalkozás ugyanezen megrendelés késedelem nélküli visszaigazolásával együttesen megvalósítják a távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés fogalmát, mely jogokat és kötelezettségeket keletkeztet mind a vállalkozás, mind a megrendelő részére.

A szerződés elektronikus úton kötött írásbeli szerződésnek minősül, melyet a vállalkozás elektronikusan tárol és 8 évig hozzáférhető.

A szerződés nyelve: magyar

A szerződéskötéssel egyidejűleg a vállalkozásnak teljesítési kötelezettsége keletkezik a megrendelés visszaigazolásával, miszerint vállalja, hogy a megrendelő részére a megrendelt termékeket hiánytalanul elküldi a meghatározott határidőn belül. A megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, miszerint vállalja, hogy a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget a csomag kézbesítésekor kifizeti.

A vállalkozásnak joga keletkezik a megrendelés értékének és a szállítási kötségnek a teljes összegére. A megrendelőnek joga keletkezik a megrendelt termékek mennyiségben és minőségben hiánytalan átvételére!

A megrendelt csomag átvételének megtagadása vagy meghiúsulása a fentiek értelmében szerződésszegésnek minősül!

 

Amennyiben a megrendelőtől lemondás/ellálás hivatalos írásban történő bejelentése nélkül visszaérkezik a csomag, a vállalkozás, a mindenkori szállítási költséget a vevőre terheli abban az esetben is, ha a megrendelés értéke elérte az "ingyenes" szállítást. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási költséget a csomag feladásakor, melynek díja alól csak akkor mentesíti a megrendelőt, ha a megrendelt csomag átvételre, a vételár -azaz a megrendelt termékek összértéke -kifizetésre kerül!
A vállalkozás 8 napos fizetési határidővel elektronikus úton értesíti a megrendelőt fizetési kötelezettségéről, melynek nem teljesítése esetén a vállalkozás a megrendelő adatait követeléskezelő cégnek adhatja át!






5. AZ ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Amennyiben a megrendelő hibás adatokkal adta le megrendelést, tehát hibás adatokkal kötött szerződést - pédául rossz telefonszámot / címet adott meg vagy többet rendelt egy termékből, mint amennyit szeretett volna, a hibát e-mailben vagy telefonon haladéktalanul jeleznie kell a vállalkozás felé, még a csomag futárnak történő átadása előtt! A visszaigazoló e-mailben tételesen felsorolt termékek és személyes adatok lehetővé teszik a megrendelő önellenőrzését és a haladéktalan intézkedését. A vállalkozás semmilyen hitelt érdemlő ellenőrzési eszközzel nem rendelkezik arra vonatkozóan, hogy a megrendelő személyes adataiban lévő esetleges elírásokat, hibákat felfedezze és azokat saját felelősségére korrigálja.

Ugyanezen okból kifolyólag a vállalkozás mennyiségi "téves rendelést" sem tud a megrendelő konkrét kérése nélkül korrigálni. A vállalkozás mindaddig képes és a megrendelő érdekei szerint módosítani a megrendelést, amíg a csomag nem kerül átadásra a GLS futárának. A megrendelés módosítását elektronikus levélben kérheti a megrendelő az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre vagy sűrgős esetben a 06-70-634-2068-es számon jelezheti a téves rendelést. Ha a módosítás nem végezhető el a GLS futár aznapi érkezéséig, a megrendelőnek el kell fogadnia, hogy a kért módosítás végrehajtásának következtében, a csomag a tervezettnél később fog megérkezni, illetve, ha a módosítási igény a GLS futár aznapi csomagfelvétele után érkezik be a vállalkozáshoz, a csomag a leadott megrendelésnek megfelelően került szállításra.



6. SZÁLLÍTÁS / KÉZBESÍTÉS

Előre utalás utáni kézbesítés esetén

Az „előre utalás után” szállítási módot választva, a rendelés feldolgozását a fizetendő összeg számlára érkezésének napján kezdődik. Amennyiben az átutalás, a megrendelés leadásától számított 5 munkanapon belül nem jelenik meg a vállalkozás bankszámláján, a megrendelést a vállalkozás „visszamondottnak” tekinti. A vállalkozás korlátozott számú készlete miatt 5 napig tudja vállalni, hogy a megrendelő által rendelt termékeket részére fenntartja. A 6. napon a vállalkozás már nem garantálja a termékek rendelkezésre állását. Abban az esetben, ha a megrendelő később utalja át az összeget és a termék rendelkezésre áll, a vállalkozás teljesíti a megrendelést.

Abban az esetben, ha a megrendelő késedelmes utalásával egyidejűleg készlethiány lép fel, ami miatt a vállalkozás nem tudja teljesíteni hiánytalanul a megrendelést, a vállalkozás telefonon egyeztet a megrendelővel a lehetséges megoldásokról. A vállalkozás könyvelésének pontos, kiadott számlával megegyezző vezetése miatt, részteljesítés nem lehetséges. A megrendelő az alábbi megoldásokból választhat:
a, a vállalkozással visszautaltatja a késedelmesen utalt megrendelés összegét
b, a megrendelő a hiányzó termék helyett „csere terméket” választ, mely összegben pontosan megfelel a hiányzó termék összegének.

A szállítási idő az utalás beérkezésétől számított 2-3 munkanap.

A vállalkozás hivatalos szállító partnere

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Címe: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Az Ügyfélmegoldásokkal kapcsolatos elérhetőség:
Telefonszám: +36 29 886-688
E-mail: connect@gls-hungary.com

Cégjegyzékszám:
13-09-111755

Adószám:
12369410-2-44

Közösségi adószám:
HU12369410

A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának, amely egy egyedi azonosító számmal rendelkezik. Ekkor a GLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét.

Lehetőség is van a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 3 óra időintervallumban meg van adva és az e-mail tartalmazza a GLS futárának a telefonszámát is!

Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!

A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, melyet a megrendelő egyedi csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A GLS kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: ünnepi időszakban megnövekedett csomagszám vagy a rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak sem a GLS-nek – a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.

Utánvétellel történő kézbesítés esetén

A „futáros utánvétel” szállítási módot választva a megrendelés feldolgozása azonnal megkezdődik. A vállalkozás hivatalos szállító partnere a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának. Ekkor a GLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét.

Van lehetőség a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán és e-mail címén.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 3 óra időintervallumban meg van adva.

A megrendelő a futárnak kézbesítéskor fizeti meg a megrendelt termékek valamint a szállítás költségét!

Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, amit a megrendelő egyedi csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A GLS kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: ünnepi megnövekedett csomagszám vagy a rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak, a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.

Hétvégén, ünnep és munkaszüneti napokon NINCS kiszállítás!





7. SZÁLLÍTÁSKOR SÉRÜLT / HIÁNYOS CSOMAG!

A szállítással kapcsolatos reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a szállítás másnapján kell a vállalkozás felé jelezni.
A reklamációhoz szükséges:
A sérült csomag átvételekor jegyzőkönyvet kell felvenni a futárral, melyben minden részletes információt a sérülésről illetve a csomagból hiányzó tartalomról rögzíteni kell! Ebből egy példány a megrendelőé. A vállalkozás részére a jegyzkönyv másolatát, valamint helyszíni fotókat kell elektronikus úton elküldeni az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre!

A kárrendezési igényt a vállakozás és megrendelelő is benyújthatja a GLS felé, melynek elbírálási ideje átlagosan 30 munkanap. A sérült csomag átvételét követő munkanap után benyújtott kárrendezési igény JOGVESZTŐ!

A vállalkozás abban az esetben tudja a megrendelőt kártalanítani a hiányzó vagy sérült termékek újraküldésével, ha a megrendelő - késlekedésével - nem zárja ki a vállalkozást a GLS által nyújtott kárrendelés lehetőségéből!



8. PANASZKEZELÉS / REKLAMÁCIÓ



A vállalkozás ebben a fejezetben tájékoztatja a fogyasztót (megrendelőt) a peren kívüli panaszkezelés módjáról, a vitarendezési mechanizmusról, a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, valamint a fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási, kellékszavatossági, termékszavatossági jogokról.




A panaszkezelés

A vállalkozás célja a megrendelő vásárlási elégedettségének megőrzése! A vállalkozás a hozzá beérkező fogyasztói panaszt illetve reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a panasz jellegének megfelelő, törvényben előírt határidőn belül orvosolja.

A fogyasztó kötelessége a felmerülő panaszát, reklamációját mielőbb, de legkésőbb annak jellegére vonatkozó törvényben meghatározott módon (írásban) és határidőn belül a vállalkozás tudomására hozni!

A megrendelő a felmerülő panaszát, reklamációját közölheti a vállalkozással:
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-70-634-2068 Hétfőtől-Péntentekig 9-18 Szombaton 10-12-ig
E-mailen: infouvgel.hu@gmail.com
Postai úton: 2143 Kistarcsa Holló u. 32/1








A vitarendezési mechanizmus


A vállalkozás a felmerülő problémára, a fogyasztóval (megrendelővel) egyeztetve igyekszik jogszabálynak megfelelő, kölcsönös megelégedettségre törekvő megoldást találni.

Amennyiben a fogyasztó (megrendelő) nem elégedett a vállalkozás által felkínált megoldással, vagy annak kezelési módjával, az alábbi békéltető testülethez fordulhat.



A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119. Budapest Etele út 59-61. II. emelet 240.
Tel /Fax: 06-1-269-0703
Levelezési címe: 1364 Budapest Pf: 81.


9.A MEGRENDELŐT MEGILLETŐ JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK


9/1.Az elállási és felmondási jog


Az üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót (megrendelőt) 14 napos határidőn belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg! A 14 napos határidő számítása a termék kézhezvételéti napjától kezdődik, de az indoklás nélküli elállási szándékát a fogyasztó (megrendelő) bejelentheti már a termék átvételét megelőzően is!


9/2 Az elállási és felmondási jog gyakorlása


A fogyasztó (megrendelő) az elállási vagy felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja, melyet a vállalkozás részére elektronikus úton kell eljuttatnia! Amennyiben a megrendelő a csomag szállító cégnek történő átadás előtt jelzi a vállalkozásnak a megrendelés lemondását, mentesül a szállítási költség megfizetése alól! Egyéb esetben elállási jogot csak a termékekre érvényesíthet, a szállítási költséget (mivel nem a legolcsóbb szállítási módot választotta) minden esetben ki kell fizetnie! Az elállási vagy felmondási jogot a vállalkozás határidőn belül érvényesítettnek tekinti, ha a fogyasztó a meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.





9/3.A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén gyakorolhatja az alábbiakban felsorolt lejárati időn belül:


a)A termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.

b)Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.

c)Több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.

d)Ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.




9/4.A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén!


Ha a fogyasztó 45/2014.(II.26) 22§-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a a fogyasztó (megrendelő)által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A vállalkozás a fogyasztónak (megrendelőnek) visszajáró összeget minden esetben banki átutalással küldi vissza, melyről a megrendelőt értesíti és amelyhez a megrendelő kifejezetten hozzájárul. Ezen visszafizetési módból származóan a fogyasztónak (megrendelőnek) semmilyen többletköltsége nem származik!

A vállalkozás élve a 45/2014.(II.26.) 23.§ szerinti jogával, miszerint ha a fogyasztó (megrendelő) kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket!

A vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállási vagy felmondási jog gyakorlása alapján a fogyasztónak (megrendelőnek) visszautalandó összeget, amíg a terméket a fogyasztó (megrendelő) vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két időpont közül a korábbit kell a vállalkozásnak figyelembe venni.




9/5.A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén



Ha a fogyasztó (megrendelő) a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 22.§-nak megfelelően (azaz az 1. számú elállási / felmondási nyilatkozat kitöltésével az elállási szándékát a vállalkozás felé egyértelműen jelezte és a nyilatkozatot határidő lejárata előtt elküldte), köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó (megrendelő )a terméket határidő lejárata előtt elküldi.

A fogyasztó (megrendelő) kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

A fogyasztó (megrendelő) csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.


9/6. A fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek!


A fogyasztó (megrendelő) nem gyakorolhatja a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 20.§ szerinti elállási és felmondási jogát:

-Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

-Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.




9/7 Kellékszavatosság



A fogyasztó (megrendelő) hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatpssági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A fogyasztó (megrendelő) -választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a fogyasztó ( megrendelő) által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől elállhat.

Választott kellélszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés kltségét azonban a fogyasztó (megrendelő) viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a vállalkozás adott okot.


9/8. A kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje


A fogyasztó (megrendelő) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a vállalkozással.

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a fogyasztó (megrendelő) kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti!


9/9.A kellékszavatossági igény érvényesítének egyéb feltétele!



A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a fogyasztó igazolja, hogy a terméket a vállalkozástól vásárolta ( vállalkozástól kapott számla). A teljesítéstől számított hat hónap elteltével azonban a fogyasztónak (megrendelőnek) kell bizonyítani, hogy a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.




9/10. Termékszavatosság!



A termék hibája esetén a fogyasztót (megrendelőt) -választása szerint- kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a vállalkozással szemben! A két igény -ugyanazon hiba miatt egyszerre nem érvényesíthető!


Termékszavatossági igényként a fogyasztó (megrendelő) kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Hibás a termék
Akkor hibás a termék, ha a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek nem felelt meg vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


9/11. A jótállás

A 151/2003.(IX.22.) Kormány rendelet értelmében a vállalkozás nem forgalmaz kötelező jótállással rendelkező termékeket.


9/12 A szavatossági és jótállási igények eljárási szabályai


1.Amennyiben a megrendelő valamely szavatossági igényét szeretné érvényesíteni, a szerződés megkötésének tényét, a vásárlást igazoló számlával a megrendelőnek kell bizonyítani.
2.A vállalkozás a nála bejelentett szavatossági igényről jegyzőkönyvet köteles felvenni, az alábbiak rögzítésével:
-A megrendelő neve,
-A megrendelő címe,
-A megrendelő nyilatkozata arról, hogy hozzájárul-e az adatainak a 19/2014(IV.29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez?
-Az eladott ingó dolog megnevezése, vételára
-A teljesítés időpontja
-A hiba bejelentésének időpontja
-A hiba leírása
-A fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot: szavatosság vagy jótállás?
-Az igény rendezésének módját vagy elutasításának okát vagy ha annak eltérő módon tesz eleget annak indokát le kell írni
-tájékoztatás arról, hogy a fogyasztói jogvita esetén békéltető testület eljárását is kezdeményezheti
-A vállalkozás a javításra átvett terméket elismervény ellenében veszi át.
A jegyzőköny másolata a megrendelőt illeti.
A vállalkozás a jegyzőkönyvet 3 évig köteles megőrizni és ellenőrző hatóság részére bemutatni..

9/13. Mit jelent a "30 napos pénzvisszafizetési garancia" és hogyan érvényesíthető?

 

A Pink Star Nails műköröm alapanyag webáruház 2018.03.27-től bevezeti a saját 30 napos pénzvisszafizetési garanciáját azért, hogy Ön kockázat nélkül vásárolhasson webáruházunkban!
Ez a garancia azt jelenti, hogy ha Ön a megrendelt termékkel nem elégedett, a termék visszaküldése után, mi visszafizetjük a termék vételárát! A termék visszaérkezésének határideje: a vásárlás napjától számított 30 naptári nap!

Webshopunkat erre semmilyen jogszabály nem kényszeríti, ezért ez a garancia a Pink Star Nails által történő visszavonásig érvényes! Felhívjuk szíves figyelmét arra is, hogy ez a garancia nem egyenlő a "14 napos elállási joggal", azt ugyanis jogszabály írja elő és csak bontatlan termékekre vonatkozik, kozmetikai, bontott termékekre :nem! A kereskedőnek nincs jogszabályba foglalt visszavásárlási kötelezettsége a kozmetikai bontott / használt termékekre, higiéniai okok miatt !

Mit tegyek ha érvényesíteni szeretném a garanciát?

1. Küldje vissza a terméket az alábbi címre: 2143 Kistarcsa, Holló u. 32/1.

2. Ügyeljen rá, hogy a 30 naptári nap a beérkezés határideje!

3. A termék visszaküldésének kötsége minden esetben a vásárlót terheli!

4. A visszaküldött termékből nem hiányozhat több, mint a termék nettó tömegének 10%-a!

5. Kérjük adja meg nekünk a visszautaláshoz szükséges adatait :(bankszámlájának a számát, és a bankszámla tulajdonosának nevét ) ahová a jóváírást kéri, illetve kérjük írja le nekünk pár sorban, hogy miért nem volt a termékkel elégedett az alábbi e-mail címre: infouvgel.hu@gmail.com


6. A visszacsomagolásnál kérjük ügyeljen a termék állagának és mennyiségének a megóvására! (Amennyiben a termék használhatatlan állapotban pl.kifolyva, bekoszolódva kerül vissza hozzánk a visszatérítést nem tudjuk teljesíteni!)

7. A visszaérkezett terméket 3-4 munkanapon belül jóváírjuk az Ön által meg