Kosár

Kosár

Az Ön kosara üres.

Kosár tartalma »

ÁSZF

 
 

 


Üdvözöljük a Pink Star Nails webáruházban!


Jelen webáruház Általános Szerződési Feltételeiben Ön teljes körű és részletes tájékoztatást kap az üzlethelyiségen kívüli, távollévők között, elektronikus úton kötött szerződéssel kapcsolatosan még a szerződés kötést megelőzően. A vállalkozás és Ön között csak akkor valósul meg érvényes szerződés, ha Ön (a továbbiakban: megrendelő) az Általános Szerződési Feltételek teljes tartalmát a megrendelés leadását megelőzően megismeri, és magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el! Jelen ÁSZF célja a megrendelő pontos és részletes informálása minden olyan őt érintő, a vásárlásával keletkező körülményről,- különös tekintettel a jogaira és kötelezettségeire -, amely információk birtokában a megrendelő egyértelmű döntést tud hozni a szerződési akaratáról. Felhívjuk Tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a Pink Star Nails webáruházban érvényes megrendelést csak ezen dokumentum kifejezett elfogadásával tudnak leadni! Kérjük első vásárlásuk előtt ismerjék meg ezen dokumentum teljes tartalmát! Az Álatalános Szerződési Feltételeket a Pink Star Nails webáruház oldalán folyamatosan elérhető, olvasható, letölthető.




TARTALOM JEGYZÉK


1. A vállalkozás adatai
2. A megrendelhető termékek leírása
3. A szerződéskötés technikai lépései
4. A szerződés
5. Az adatveviteli hibák javítása
6/1 Szállítás / Kézbesítés

6/2 Bankkártyás fizetés
7. Szállításkor sérült / hiányos csomag
8. Panaszkezelés / Reklamáció
9. A megrendelőt megillető jogok és kötelezettségek
9/1. Az elállási és felmondási jog
9/2. Az elállási és felmondási jog gyakorlása
9/3. A fogyasztó elállási és felmondási jogának lejárati határideje
9/4. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén.
9/5. A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
9/6. A fogyasztót( megrendelőt) megillető elállási vagy felmondási jog alóli kivételek.
9/7. Kellékszavatosság.
9/8. Kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje.
9/9. Kellékszavatossági igény érvényesítésének egyéb feltétele.
9/10. Termékszavatosság
9/11. A jótállás
9/12. A szavatosság és jótállási igények eljárási szabályai.
9/13. Mit jelent a 30 napos pénzvisszafizetési garancia és hogyan érvényesíthető!
10. Adatkezelési tájékoztató
10/1. Az adatkezelés jogszabályi háttere.
10/2. Az adatkezelés célja
10/3. A kezelt adatok köre.
10/4. Az adatkezelés időtartama
10/5. Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés
11. Vonatkozó jogszabályok





1. A VÁLLALKOZÁS ADATAI




A vállalkozás neve: Kőszegi Eszter (egyéni vállalkozó)
A webáruház elérhetősége: www.uvgel.hu
Székhelye: Magyarország, 2143 Kistarcsa Holló u.32/1
Adószáma:67915468-1-33
Nyilvántartási száma: 50943863 (kisadózó)
Statisztikai számjele:67915468-4791-231-13 
Telefon:+36-70-634-2068
Számlaszáma:11773425-04216087 OTP Bank Nyrt.
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő internetes kiskereskedelem
A forgalmazott termékek köre:Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2016.11.08.
A vállalkozás területe: Magyarország területén
Adatkezelési nyilvántartási száma:NAIH-111799/2017
Pest megyei Kereskedelmi és Ipari Kamara tagja
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: INFO 4 Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Bt.
Címe: 2083 Solymár, Terstyánszky u. 47/A 
Telefon:+36-20-210-9274, +36-20-214-7223
Fax:06-26-362-066
E-mail:info@4brainz.hu
Adószáma:21596258-2-13
Cégjegyzékszám:1306048426


2. A MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK LEÍRÁSA!



A Pink Star Nails webáruházban minden termék ára egyértelműen fel van tűntetve, mely vételárért a megrendelő azt megvásárolhatja. A termékek árának ÁFA tartalma nincsen, mivel a vállalkozás alanyi adómentes adózási kategóriába tartozik, nem tartozik bele az ÁFA körbe. Ez azt jelenti, hogy a termék alatt feltüntetett ár a termék teljes fizetendő ára, azaz a terméknek nincs külön nettó és bruttó értéke , mert jelen esetben - ÁFA tartalom hiánya miatt- ez a két érték megegyezik egymással.

Minden termékhez tartozik egy termékleírás, amit a www.uvgel.hu címen elérhető webáruház termékek alatti „részletek” feliratra kattintással megnyithat a megrendelő és elolvashatja a termék lényeges információit.

3. A SZERZŐDÉSKÖTÉS TECHNIKAI LÉPÉSEI

1.,
A megrendelelő a kívánt termékeket a www.uvgel.hu címen található Pink Star Nails elnevezésű webáruházban választhatja ki és teheti be az elektronikus kosarába.

2.,
A nyitó oldal bal oldalán a már regisztrált megrendelők beléphetnek, az új látogatók regisztrálhatnak. A regisztrációhoz szükséges egy tetszőleges felhasználó név és e-mail cím. A webáruházban vásárolhat a megrendelő regisztráció nélkül is.

3.,A megrendelő az általa megvásárolni kívánt terméket a kosár jellel ellátott kosarába teheti, vagy további információért rákkattinthat a termék alatt feltüntetett „részletek” menüpontra. A termékek kiválasztása után a legfelső menüsorban található kosár gombra kattintva „kosár tartalma” alatt listázva megjelennek a kiválasztott termékeket. A kosár tartalma változtatható. Mennyiségét a megrendelő a „+” és „-” gombra kattintással növelheti vagy csökkentheti. A terméksor jobb szélén található piros négyzetben lévő fehér„X”-re kattintva a terméksor törölhető a kosárból!

4., A „kosár tartalma” lista alján a rendszer felkínál egy választási lehetőséget, miszerint a „vásárlás folytatása” gombra kattintva folytathatja a vásárlást vagy ha nem kívánja folytatni a „Pénztár” gomra kattintva a rendszer átnavigálja arra az oldalra ahol megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, kiválaszthatja a számára megfelelő szállítási módot, valamint ismét van lehetőség a regisztrálásra, de a rendszer biztosít lehetőséget regisztráció nélküli vásárlásra is, ha ezt a lehetőséget a megrendelő ezen az oldalon kiválasztja és bepipálja.


5.,A megrendelő 4 féle szállítási mód közül választhat:
-Előre utalás utáni szállítással :1290.-Ft
-Utánvétellel :1490.-Ft
-Barion kártyás fizetés : 1290.-Ft

-Személyes átvétel: ingyenes

6.,A kiválasztott szállítás után a rendelés véglegesítéséhez ki kell pipálni az Általános Szerződési Feltételek elfogadását, csak ezután lehet elküldeni a megrendelést. Kérjük, hogy első vásárlása előtt mindenképpen és teljes egészében ismerje meg a vállalkozás Álatlános Szerződési Feltételeit!


7.,A megrendelés elküldésével egyidejűleg a webáruház rendszere automatikusan küldi a megrendelést visszaigazoló e-mailt.Csak akkor érvényes a megrendelés, ha a visszaigazoló e-mailt a megrendelő megkapta! Amennyiben nem kap ilyen visszaigazoló e-mailt, a szerződés nem jött létre, tehát fel kell venni a kapcsolatot a vállakozással az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen vagy a 06-70-634-2068-es telefonszámon!A vállalkozás vállalja, hogy visszahívja a megrendelőt átvállalva ezzel az ügyintézés miatti telefonálás költségét, ha a megrendelő sms-ben elküldi a megadott telefonszámra a „megrendelés” szót. A vállalkozás mielőbbi visszahívást vállal.

8., Amennyiben előre utalásos szállítási módot választott a megrendelő, az utaláshoz szükséges információkat ott találja a szállítási mód kiválasztásánál. Utólag is, az utaláshoz szükséges számlaszám és név bármikor megtekinthető a kezdőlap legfelső „FIZETÉS” menüpontja alatt. A vállalkozás az utalással kapcsolatos információkat tartalmazó értesítő e-mailt nem küld!

9.,A megrendelés leadása után illetve az átutalás beérkezése után 2-3 munkanappal várható a csomag megérkezése a megrendelő által megadott szállítási címre. A vállalkozás, a csomag határiőben történő feladása után, a rajta kivülálló okok miatt bekövetkező kézbesítési határidő kitolódásáért semmilyen felelősséget nem vállal! A vállalkozás felelőssége a csomag határidőben történő feladásáig terjed, innentől a szállítás során felmerülő problémák megoldásában lehetőség szerint segítséget nyújt, amennyiben a megrendelő a felnerülő problémát a vállalkozás tudomására hozza telefonon a: 06-70-634-2068 vagy az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen.

4. A SZERZŐDÉS

A megrendelelő a webáruházban leadott megrendelésével és a vállalkozás ugyanezen megrendelés késedelem nélküli visszaigazolásával együttesen megvalósítják a távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés fogalmát, mely jogokat és kötelezettségeket keletkeztet mind a vállalkozás, mind a megrendelő részére.

A szerződés elektronikus úton kötött írásbeli szerződésnek minősül, melyet a vállalkozás elektronikusan tárol és 8 évig hozzáférhető.

A szerződés nyelve: magyar

A szerződéskötéssel egyidejűleg a vállalkozásnak teljesítési kötelezettsége keletkezik a megrendelés visszaigazolásával, miszerint vállalja, hogy a megrendelő részére a megrendelt termékeket hiánytalanul elküldi a meghatározott határidőn belül. A megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, miszerint vállalja, hogy a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget a csomag kézbesítésekor kifizeti.

A vállalkozásnak joga keletkezik a megrendelés értékének és a szállítási kötségnek a teljes összegére. A megrendelőnek joga keletkezik a megrendelt termékek mennyiségben és minőségben hiánytalan átvételére!

A megrendelt csomag átvételének megtagadása vagy meghiúsulása a fentiek értelmében szerződésszegésnek minősül!

 

Amennyiben a megrendelőtől lemondás/ellálás hivatalos írásban történő bejelentése nélkül visszaérkezik a csomag, a vállalkozás, a mindenkori szállítási költséget a vevőre terheli abban az esetben is, ha a megrendelés értéke elérte az "ingyenes" szállítást. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási költséget a csomag feladásakor, melynek díja alól csak akkor mentesíti a megrendelőt, ha a megrendelt csomag átvételre, a vételár -azaz a megrendelt termékek összértéke -kifizetésre kerül!
A vállalkozás 8 napos fizetési határidővel elektronikus úton értesíti a megrendelőt fizetési kötelezettségéről, melynek nem teljesítése esetén a vállalkozás a megrendelő adatait követeléskezelő cégnek adhatja át!



5. AZ ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Amennyiben a megrendelő hibás adatokkal adta le megrendelést, tehát hibás adatokkal kötött szerződést - pédául rossz telefonszámot / címet adott meg vagy többet rendelt egy termékből, mint amennyit szeretett volna, a hibát e-mailben vagy telefonon haladéktalanul jeleznie kell a vállalkozás felé, még a csomag futárnak történő átadása előtt! A visszaigazoló e-mailben tételesen felsorolt termékek és személyes adatok lehetővé teszik a megrendelő önellenőrzését és a haladéktalan intézkedését. A vállalkozás semmilyen hitelt érdemlő ellenőrzési eszközzel nem rendelkezik arra vonatkozóan, hogy a megrendelő személyes adataiban lévő esetleges elírásokat, hibákat felfedezze és azokat saját felelősségére korrigálja.

Ugyanezen okból kifolyólag a vállalkozás mennyiségi "téves rendelést" sem tud a megrendelő konkrét kérése nélkül korrigálni. A vállalkozás mindaddig képes és a megrendelő érdekei szerint módosítani a megrendelést, amíg a csomag nem kerül átadásra a GLS futárának. A megrendelés módosítását elektronikus levélben kérheti a megrendelő az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre vagy sűrgős esetben a 06-70-634-2068-es számon jelezheti a téves rendelést. Ha a módosítás nem végezhető el a GLS futár aznapi érkezéséig, a megrendelőnek el kell fogadnia, hogy a kért módosítás végrehajtásának következtében, a csomag a tervezettnél később fog megérkezni, illetve, ha a módosítási igény a GLS futár aznapi csomagfelvétele után érkezik be a vállalkozáshoz, a csomag a leadott megrendelésnek megfelelően került szállításra.

6/1 SZÁLLÍTÁS / KÉZBESÍTÉS

Előre utalás utáni kézbesítés esetén

Az „előre utalás után” szállítási módot választva, a rendelés feldolgozását a fizetendő összeg számlára érkezésének napján kezdődik. Amennyiben az átutalás, a megrendelés leadásától számított 5 munkanapon belül nem jelenik meg a vállalkozás bankszámláján, a megrendelést a vállalkozás „visszamondottnak” tekinti. A vállalkozás korlátozott számú készlete miatt 5 napig tudja vállalni, hogy a megrendelő által rendelt termékeket részére fenntartja. A 6. napon a vállalkozás már nem garantálja a termékek rendelkezésre állását. Abban az esetben, ha a megrendelő később utalja át az összeget és a termék rendelkezésre áll, a vállalkozás teljesíti a megrendelést.

Abban az esetben, ha a megrendelő késedelmes utalásával egyidejűleg készlethiány lép fel, ami miatt a vállalkozás nem tudja teljesíteni hiánytalanul a megrendelést, a vállalkozás telefonon egyeztet a megrendelővel a lehetséges megoldásokról. A vállalkozás könyvelésének pontos, kiadott számlával megegyezző vezetése miatt, részteljesítés nem lehetséges. A megrendelő az alábbi megoldásokból választhat:
a, a vállalkozással visszautaltatja a késedelmesen utalt megrendelés összegét
b, a megrendelő a hiányzó termék helyett „csere terméket” választ, mely összegben pontosan megfelel a hiányzó termék összegének.

A szállítási idő az utalás beérkezésétől számított 1-2 munkanap.

A vállalkozás hivatalos szállító partnere

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Címe: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Az Ügyfélmegoldásokkal kapcsolatos elérhetőség:
Telefonszám: +36 29 886-688
E-mail: connect@gls-hungary.com

Cégjegyzékszám:
13-09-111755

Adószám:
12369410-2-44

Közösségi adószám:
HU12369410

A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának, amely egy egyedi azonosító számmal rendelkezik. Ekkor a GLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét.

Lehetőség is van a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 3 óra időintervallumban meg van adva és az e-mail tartalmazza a GLS futárának a telefonszámát is!

Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!

A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, melyet a megrendelő egyedi csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A GLS kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: ünnepi időszakban megnövekedett csomagszám vagy a rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak sem a GLS-nek – a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.

Utánvétellel történő kézbesítés esetén

A „futáros utánvétel” szállítási módot választva a megrendelés feldolgozása azonnal megkezdődik. A vállalkozás hivatalos szállító partnere a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának. Ekkor a GLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét.

Van lehetőség a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán és e-mail címén.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 3 óra időintervallumban meg van adva.

A megrendelő a futárnak kézbesítéskor fizeti meg a megrendelt termékek valamint a szállítás költségét!

Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, amit a megrendelő egyedi csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A GLS kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: ünnepi megnövekedett csomagszám vagy a rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak, a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.

Hétvégén, ünnep és munkaszüneti napokon NINCS kiszállítás!

 

6/2. Bankkártyás fizetés