Kosár

Kosár

Az Ön kosara üres.

Kosár tartalma »

ÁSZF

 
 
 


Üdvözöljük a Pink Star Nails webáruházban!


Jelen webáruház Általános Szerződési Feltételeiben Ön teljes körű és részletes tájékoztatást kap az üzlethelyiségen kívüli, távollévők között, elektronikus úton kötött szerződéssel kapcsolatosan még a szerződés kötést megelőzően. A vállalkozás és Ön között csak akkor valósul meg érvényes szerződés, ha Ön (a továbbiakban: megrendelő) az Általános Szerződési Feltételek teljes tartalmát a megrendelés leadását megelőzően megismeri, és magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el! Jelen ÁSZF célja a megrendelő pontos és részletes informálása minden olyan őt érintő, a vásárlásával keletkező körülményről,- különös tekintettel a jogaira és kötelezettségeire -, amely információk birtokában a megrendelő egyértelmű döntést tud hozni a szerződési akaratáról. Felhívjuk Tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a Pink Star Nails webáruházban érvényes megrendelést csak ezen dokumentum kifejezett elfogadásával tudnak leadni! Kérjük első vásárlásuk előtt ismerjék meg ezen dokumentum teljes tartalmát! Az Álatalános Szerződési Feltételeket a Pink Star Nails webáruház oldalán folyamatosan elérhető, olvasható, letölthető.




TARTALOM JEGYZÉK


1. A vállalkozás adatai
2. A megrendelhető termékek leírása
3. A szerződéskötés technikai lépései
4. A szerződés
5. Az adatveviteli hibák javítása
6. Szállítás / Kézbesítés
7. Szállításkor sérült / hiányos csomag
8. Panaszkezelés / Reklamáció
9. A megrendelőt megillető jogok és kötelezettségek
9/1. Az elállási és felmondási jog
9/2. Az elállási és felmondási jog gyakorlása
9/3. A fogyasztó elállási és felmondási jogának lejárati határideje
9/4. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén.
9/5. A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
9/6. A fogyasztót( megrendelőt) megillető elállási vagy felmondási jog alóli kivételek.
9/7. Kellékszavatosság.
9/8. Kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje.
9/9. Kellékszavatossági igény érvényesítésének egyéb feltétele.
9/10. Termékszavatosság
9/11. A jótállás
9/12. A szavatosság és jótállási igények eljárási szabályai.
9/13. Mit jelent a 30 napos pénzvisszafizetési garancia és hogyan érvényesíthető!
10. Adatkezelési tájékoztató
10/1. Az adatkezelés jogszabályi háttere.
10/2. Az adatkezelés célja
10/3. A kezelt adatok köre.
10/4. Az adatkezelés időtartama
10/5. Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés
11. Vonatkozó jogszabályok





1. A VÁLLALKOZÁS ADATAI

A vállalkozás neve: Pőcze Gergely (egyéni vállalkozó)
A webáruház elérhetősége: www.uvgel.hu
Székhelye: Magyarország, 2143 Kistarcsa Holló u. 32/1
Adószáma: 67392300-1-33
Nyilvántartási száma:50164433 (kisadózó)
Statisztikai számjele:67392300-4791-231-13
Telefon: +36-70-634-2068
E-mail:infouvgel.hu@gmail.com
Számlaszáma: 11773425-03871315 OTP Bank Nyrt.
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő internetes kiskereskedelem
Forgalmazott termékek köre: Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2015. december 01.
A vállalkozás területe: Magyarország területén
Adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-112802/2017
Pest megyei Kereskedelmi és Ipari Kamara tagja
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: INFO 4 Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Bt
Címe: 2083 Solymár, Terstyánszky u. 47/A
Telefon: +36-20-210-9274 , +36-20-214-7223
Fax: 06-26-362-066
E-mail: info@4brainz.hu
Adószáma: 21596258-2-13
Cégjegyzékszám:1306048426


A vállalkozás neve: Kőszegi Eszter (egyéni vállalkozó)
A webáruház elérhetősége: www.uvgel.hu
Székhelye: Magyarország, 2143 Kistarcsa Holló u.32/1
Adószáma:67915468-1-33
Nyilvántartási száma: 50943863 (kisadózó)
Statisztikai számjele:67915468-4791-231-13 
Telefon:+36-70-634-2068
Számlaszáma:11773425-04216087 OTP Bank Nyrt.
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő internetes kiskereskedelem
A forgalmazott termékek köre:Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2016.11.08.
A vállalkozás területe: Magyarország területén
Adatkezelési nyilvántartási száma:NAIH-111799/2017
Pest megyei Kereskedelmi és Ipari Kamara tagja
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: INFO 4 Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Bt.
Címe: 2083 Solymár, Terstyánszky u. 47/A 
Telefon:+36-20-210-9274, +36-20-214-7223
Fax:06-26-362-066
E-mail:info@4brainz.hu
Adószáma:21596258-2-13
Cégjegyzékszám:1306048426


2. A MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK LEÍRÁSA!



A Pink Star Nails webáruházban minden termék ára egyértelműen fel van tűntetve, mely vételárért a megrendelő azt megvásárolhatja. A termékek árának ÁFA tartalma nincsen, mivel a vállalkozás alanyi adómentes adózási kategóriába tartozik, nem tartozik bele az ÁFA körbe. Ez azt jelenti, hogy a termék alatt feltüntetett ár a termék teljes fizetendő ára, azaz a terméknek nincs külön nettó és bruttó értéke , mert jelen esetben - ÁFA tartalom hiánya miatt- ez a két érték megegyezik egymással.



Minden termékhez tartozik egy termékleírás, amit a www.uvgel.hu címen elérhető webáruház termékek alatti „részletek” feliratra kattintással megnyithat a megrendelő és elolvashatja a termék lényeges információit.




3. A SZERZŐDÉSKÖTÉS TECHNIKAI LÉPÉSEI


1.,
A megrendelelő a kívánt termékeket a www.uvgel.hu címen található Pink Star Nails elnevezésű webáruházban választhatja ki és teheti be az elektronikus kosarába.

2.,
A nyitó oldal bal oldalán a már regisztrált megrendelők beléphetnek, az új látogatók regisztrálhatnak. A regisztrációhoz szükséges egy tetszőleges felhasználó név és e-mail cím. A webáruházban vásárolhat a megrendelő regisztráció nélkül is.

3.,A megrendelő az általa megvásárolni kívánt terméket a kosár jellel ellátott kosarába teheti, vagy további információért rákkattinthat a termék alatt feltüntetett „részletek” menüpontra. A termékek kiválasztása után a legfelső menüsorban található kosár gombra kattintva „kosár tartalma” alatt listázva megjelennek a kiválasztott termékeket. A kosár tartalma változtatható. Mennyiségét a megrendelő a „+” és „-” gombra kattintással növelheti vagy csökkentheti. A terméksor jobb szélén található piros négyzetben lévő fehér„X”-re kattintva a terméksor törölhető a kosárból!

4., A „kosár tartalma” lista alján a rendszer felkínál egy választási lehetőséget, miszerint a „vásárlás folytatása” gombra kattintva folytathatja a vásárlást vagy ha nem kívánja folytatni a „Pénztár” gomra kattintva a rendszer átnavigálja arra az oldalra ahol megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, kiválaszthatja a számára megfelelő szállítási módot, valamint ismét van lehetőség a regisztrálásra, de a rendszer biztosít lehetőséget regisztráció nélküli vásárlásra is, ha ezt a lehetőséget a megrendelő ezen az oldalon kiválasztja és bepipálja.


5.,A megrendelő 2 féle szállítási mód közül választhat:
-Előre utalás utáni szállítással :1090Ft
-Utánvétellel :1290Ft


6.,A kiválasztott szállítás után a rendelés véglegesítéséhez ki kell pipálni az Általános Szerződési Feltételek elfogadását, csak ezután lehet elküldeni a megrendelést. Kérjük, hogy első vásárlása előtt mindenképpen és teljes egészében ismerje meg a vállalkozás Álatlános Szerződési Feltételeit!


7.,A megrendelés elküldésével egyidejűleg a webáruház rendszere automatikusan küldi a megrendelést visszaigazoló e-mailt.Csak akkor érvényes a megrendelés, ha a visszaigazoló e-mailt a megrendelő megkapta! Amennyiben nem kap ilyen visszaigazoló e-mailt, a szerződés nem jött létre, tehát fel kell venni a kapcsolatot a vállakozással az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen vagy a 06-70-248-5331-es telefonszámon!A vállalkozás vállalja, hogy visszahívja a megrendelőt átvállalva ezzel az ügyintézés miatti telefonálás költségét, ha a megrendelő sms-ben elküldi a megadott telefonszámra a „megrendelés” szót. A vállalkozás mielőbbi visszahívást vállal.

8., Amennyiben előre utalásos szállítási módot választott a megrendelő, az utaláshoz szükséges információkat ott találja a szállítási mód kiválasztásánál. Utólag is, az utaláshoz szükséges számlaszám és név bármikor megtekinthető a kezdőlap legfelső „FIZETÉS” menüpontja alatt. A vállalkozás az utalással kapcsolatos információkat tartalmazó értesítő e-mailt nem küld!

9.,A megrendelés leadása után illetve az átutalás beérkezése után 2-3 munkanappal várható a csomag megérkezése a megrendelő által megadott szállítási címre. A vállalkozás, a csomag határiőben történő feladása után, a rajta kivülálló okok miatt bekövetkező kézbesítési határidő kitolódásáért semmilyen felelősséget nem vállal! A vállalkozás felelőssége a csomag határidőben történő feladásáig terjed, innentől a szállítás során felmerülő problémák megoldásában lehetőség szerint segítséget nyújt, amennyiben a megrendelő a felnerülő problémát a vállalkozás tudomására hozza telefonon a: 06-70-634-2068 vagy az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen.



4. A SZERZŐDÉS


A megrendelelő a webáruházban leadott megrendelésével és a vállalkozás ugyanezen megrendelés késedelem nélküli visszaigazolásával együttesen megvalósítják a távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés fogalmát, mely jogokat és kötelezettségeket keletkeztet mind a vállalkozás, mind a megrendelő részére.

A szerződés elektronikus úton kötött írásbeli szerződésnek minősül, melyet a vállalkozás elektronikusan tárol és 8 évig hozzáférhető.

A szerződés nyelve: magyar

A szerződéskötéssel egyidejűleg a vállalkozásnak teljesítési kötelezettsége keletkezik a megrendelés visszaigazolásával, miszerint vállalja, hogy a megrendelő részére a megrendelt termékeket hiánytalanul elküldi a meghatározott határidőn belül. A megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, miszerint vállalja, hogy a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget a csomag kézbesítésekor kifizeti.

A vállalkozásnak joga keletkezik a megrendelés értékének és a szállítási kötségnek a teljes összegére. A megrendelőnek joga keletkezik a megrendelt termékek mennyiségben és minőségben hiánytalan átvételére!

A megrendelt csomag átvételének megtagadása vagy meghiúsulása a fentiek értelmében szerződésszegésnek minősül!

 

Amennyiben a megrendelőtől lemondás/ellálás hivatalos írásban történő bejelentése nélkül visszaérkezik a csomag, a vállalkozás, a mindenkori szállítási költséget a vevőre terheli abban az esetben is, ha a megrendelés értéke elérte az "ingyenes" szállítást. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási költséget a csomag feladásakor, melynek díja alól csak akkor mentesíti a megrendelőt, ha a megrendelt csomag átvételre, a vételár -azaz a megrendelt termékek összértéke -kifizetésre kerül!
A vállalkozás 8 napos fizetési határidővel elektronikus úton értesíti a megrendelőt fizetési kötelezettségéről, melynek nem teljesítése esetén a vállalkozás a megrendelő adatait követeléskezelő cégnek adhatja át!






5. AZ ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Amennyiben a megrendelő hibás adatokkal adta le megrendelést, tehát hibás adatokkal kötött szerződést - pédául rossz telefonszámot / címet adott meg vagy többet rendelt egy termékből, mint amennyit szeretett volna, a hibát e-mailben vagy telefonon haladéktalanul jeleznie kell a vállalkozás felé, még a csomag futárnak történő átadása előtt! A visszaigazoló e-mailben tételesen felsorolt termékek és személyes adatok lehetővé teszik a megrendelő önellenőrzését és a haladéktalan intézkedését. A vállalkozás semmilyen hitelt érdemlő ellenőrzési eszközzel nem rendelkezik arra vonatkozóan, hogy a megrendelő személyes adataiban lévő esetleges elírásokat, hibákat felfedezze és azokat saját felelősségére korrigálja.

Ugyanezen okból kifolyólag a vállalkozás mennyiségi "téves rendelést" sem tud a megrendelő konkrét kérése nélkül korrigálni. A vállalkozás mindaddig képes és a megrendelő érdekei szerint módosítani a megrendelést, amíg a csomag nem kerül átadásra a GLS futárának. A megrendelés módosítását elektronikus levélben kérheti a megrendelő az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre vagy sűrgős esetben a 06-70-634-2068-es számon jelezheti a téves rendelést. Ha a módosítás nem végezhető el a GLS futár aznapi érkezéséig, a megrendelőnek el kell fogadnia, hogy a kért módosítás végrehajtásának következtében, a csomag a tervezettnél később fog megérkezni, illetve, ha a módosítási igény a GLS futár aznapi csomagfelvétele után érkezik be a vállalkozáshoz, a csomag a leadott megrendelésnek megfelelően került szállításra.



6. SZÁLLÍTÁS / KÉZBESÍTÉS

Előre utalás utáni kézbesítés esetén

Az „előre utalás után” szállítási módot választva, a rendelés feldolgozását a fizetendő összeg számlára érkezésének napján kezdődik. Amennyiben az átutalás, a megrendelés leadásától számított 5 munkanapon belül nem jelenik meg a vállalkozás bankszámláján, a megrendelést a vállalkozás „visszamondottnak” tekinti. A vállalkozás korlátozott számú készlete miatt 5 napig tudja vállalni, hogy a megrendelő által rendelt termékeket részére fenntartja. A 6. napon a vállalkozás már nem garantálja a termékek rendelkezésre állását. Abban az esetben, ha a megrendelő később utalja át az összeget és a termék rendelkezésre áll, a vállalkozás teljesíti a megrendelést.

Abban az esetben, ha a megrendelő késedelmes utalásával egyidejűleg készlethiány lép fel, ami miatt a vállalkozás nem tudja teljesíteni hiánytalanul a megrendelést, a vállalkozás telefonon egyeztet a megrendelővel a lehetséges megoldásokról. A vállalkozás könyvelésének pontos, kiadott számlával megegyezző vezetése miatt, részteljesítés nem lehetséges. A megrendelő az alábbi megoldásokból választhat:
a, a vállalkozással visszautaltatja a késedelmesen utalt megrendelés összegét
b, a megrendelő a hiányzó termék helyett „csere terméket” választ, mely összegben pontosan megfelel a hiányzó termék összegének.

A szállítási idő az utalás beérkezésétől számított 1-2 munkanap.

A vállalkozás hivatalos szállító partnere

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Címe: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Az Ügyfélmegoldásokkal kapcsolatos elérhetőség:
Telefonszám: +36 29 886-688
E-mail: connect@gls-hungary.com

Cégjegyzékszám:
13-09-111755

Adószám:
12369410-2-44

Közösségi adószám:
HU12369410

A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának, amely egy egyedi azonosító számmal rendelkezik. Ekkor a GLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét.

Lehetőség is van a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 3 óra időintervallumban meg van adva és az e-mail tartalmazza a GLS futárának a telefonszámát is!

Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!

A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, melyet a megrendelő egyedi csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A GLS kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: ünnepi időszakban megnövekedett csomagszám vagy a rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak sem a GLS-nek – a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.

Utánvétellel történő kézbesítés esetén

A „futáros utánvétel” szállítási módot választva a megrendelés feldolgozása azonnal megkezdődik. A vállalkozás hivatalos szállító partnere a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának. Ekkor a GLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét.

Van lehetőség a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán és e-mail címén.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 3 óra időintervallumban meg van adva.

A megrendelő a futárnak kézbesítéskor fizeti meg a megrendelt termékek valamint a szállítás költségét!

Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, amit a megrendelő egyedi csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A GLS kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: ünnepi megnövekedett csomagszám vagy a rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak, a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.

Hétvégén, ünnep és munkaszüneti napokon NINCS kiszállítás!





7. SZÁLLÍTÁSKOR SÉRÜLT / HIÁNYOS CSOMAG!

A szállítással kapcsolatos reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a szállítás másnapján kell a vállalkozás felé jelezni.
A reklamációhoz szükséges:
A sérült csomag átvételekor jegyzőkönyvet kell felvenni a futárral, melyben minden részletes információt a sérülésről illetve a csomagból hiányzó tartalomról rögzíteni kell! Ebből egy példány a megrendelőé. A vállalkozás részére a jegyzkönyv másolatát, valamint helyszíni fotókat kell elektronikus úton elküldeni az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre!

A kárrendezési igényt a vállakozás és megrendelelő is benyújthatja a GLS felé, melynek elbírálási ideje átlagosan 30 munkanap. A sérült csomag átvételét követő munkanap után benyújtott kárrendezési igény JOGVESZTŐ!

A vállalkozás abban az esetben tudja a megrendelőt kártalanítani a hiányzó vagy sérült termékek újraküldésével, ha a megrendelő - késlekedésével - nem zárja ki a vállalkozást a GLS által nyújtott kárrendelés lehetőségéből!



8. PANASZKEZELÉS / REKLAMÁCIÓ



A vállalkozás ebben a fejezetben tájékoztatja a fogyasztót (megrendelőt) a peren kívüli panaszkezelés módjáról, a vitarendezési mechanizmusról, a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, valamint a fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási, kellékszavatossági, termékszavatossági jogokról.




A panaszkezelés

A vállalkozás célja a megrendelő vásárlási elégedettségének megőrzése! A vállalkozás a hozzá beérkező fogyasztói panaszt illetve reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a panasz jellegének megfelelő, törvényben előírt határidőn belül orvosolja.

A fogyasztó kötelessége a felmerülő panaszát, reklamációját mielőbb, de legkésőbb annak jellegére vonatkozó törvényben meghatározott módon (írásban) és határidőn belül a vállalkozás tudomására hozni!

A megrendelő a felmerülő panaszát, reklamációját közölheti a vállalkozással:
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-70-634-2068 Hétfőtől-Péntentekig 9-18 Szombaton 10-12-ig
E-mailen: infouvgel.hu@gmail.com
Postai úton: 2143 Kistarcsa Holló u. 32/1








A vitarendezési mechanizmus


A vállalkozás a felmerülő problémára, a fogyasztóval (megrendelővel) egyeztetve igyekszik jogszabálynak megfelelő, kölcsönös megelégedettségre törekvő megoldást találni.

Amennyiben a fogyasztó (megrendelő) nem elégedett a vállalkozás által felkínált megoldással, vagy annak kezelési módjával, az alábbi békéltető testülethez fordulhat.



A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119. Budapest Etele út 59-61. II. emelet 240.
Tel /Fax: 06-1-269-0703
Levelezési címe: 1364 Budapest Pf: 81.


9.A MEGRENDELŐT MEGILLETŐ JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK


9/1.Az elállási és felmondási jog


Az üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót (megrendelőt) 14 napos határidőn belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg! A 14 napos határidő számítása a termék kézhezvételéti napjától kezdődik, de az indoklás nélküli elállási szándékát a fogyasztó (megrendelő) bejelentheti már a termék átvételét megelőzően is!


9/2 Az elállási és felmondási jog gyakorlása


A fogyasztó (megrendelő) az elállási vagy felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja, melyet a vállalkozás részére elektronikus úton kell eljuttatnia! Amennyiben a megrendelő a csomag szállító cégnek történő átadás előtt jelzi a vállalkozásnak a megrendelés lemondását, mentesül a szállítási költség megfizetése alól! Egyéb esetben elállási jogot csak a termékekre érvényesíthet, a szállítási költséget (mivel nem a legolcsóbb szállítási módot választotta) minden esetben ki kell fizetnie! Az elállási vagy felmondási jogot a vállalkozás határidőn belül érvényesítettnek tekinti, ha a fogyasztó a meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.





9/3.A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén gyakorolhatja az alábbiakban felsorolt lejárati időn belül:


a)A termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.

b)Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.

c)Több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.

d)Ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.




9/4.A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén!


Ha a fogyasztó 45/2014.(II.26) 22§-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a a fogyasztó (megrendelő)által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A vállalkozás a fogyasztónak (megrendelőnek) visszajáró összeget minden esetben banki átutalással küldi vissza, melyről a megrendelőt értesíti és amelyhez a megrendelő kifejezetten hozzájárul. Ezen visszafizetési módból származóan a fogyasztónak (megrendelőnek) semmilyen többletköltsége nem származik!

A vállalkozás élve a 45/2014.(II.26.) 23.§ szerinti jogával, miszerint ha a fogyasztó (megrendelő) kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket!

A vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállási vagy felmondási jog gyakorlása alapján a fogyasztónak (megrendelőnek) visszautalandó összeget, amíg a terméket a fogyasztó (megrendelő) vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két időpont közül a korábbit kell a vállalkozásnak figyelembe venni.




9/5.A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén



Ha a fogyasztó (megrendelő) a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 22.§-nak megfelelően (azaz az 1. számú elállási / felmondási nyilatkozat kitöltésével az elállási szándékát a vállalkozás felé egyértelműen jelezte és a nyilatkozatot határidő lejárata előtt elküldte), köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó (megrendelő )a terméket határidő lejárata előtt elküldi.

A fogyasztó (megrendelő) kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

A fogyasztó (megrendelő) csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.


9/6. A fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek!


A fogyasztó (megrendelő) nem gyakorolhatja a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 20.§ szerinti elállási és felmondási jogát:

-Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

-Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.




9/7 Kellékszavatosság



A fogyasztó (megrendelő) hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatpssági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A fogyasztó (megrendelő) -választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a fogyasztó ( megrendelő) által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől elállhat.

Választott kellélszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés kltségét azonban a fogyasztó (megrendelő) viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a vállalkozás adott okot.


9/8. A kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje


A fogyasztó (megrendelő) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a vállalkozással.

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a fogyasztó (megrendelő) kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti!


9/9.A kellékszavatossági igény érvényesítének egyéb feltétele!



A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a fogyasztó igazolja, hogy a terméket a vállalkozástól vásárolta ( vállalkozástól kapott számla). A teljesítéstől számított hat hónap elteltével azonban a fogyasztónak (megrendelőnek) kell bizonyítani, hogy a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.




9/10. Termékszavatosság!



A termék hibája esetén a fogyasztót (megrendelőt) -választása szerint- kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a vállalkozással szemben! A két igény -ugyanazon hiba miatt egyszerre nem érvényesíthető!


Termékszavatossági igényként a fogyasztó (megrendelő) kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Hibás a termék
Akkor hibás a termék, ha a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek nem felelt meg vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


9/11. A jótállás

A 151/2003.(IX.22.) Kormány rendelet értelmében a vállalkozás nem forgalmaz kötelező jótállással rendelkező termékeket.


9/12 A szavatossági és jótállási igények eljárási szabályai


1.Amennyiben a megrendelő valamely szavatossági igényét szeretné érvényesíteni, a szerződés megkötésének tényét, a vásárlást igazoló számlával a megrendelőnek kell bizonyítani.
2.A vállalkozás a nála bejelentett szavatossági igényről jegyzőkönyvet köteles felvenni, az alábbiak rögzítésével:
-A megrendelő neve,
-A megrendelő címe,
-A megrendelő nyilatkozata arról, hogy hozzájárul-e az adatainak a 19/2014(IV.29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez?
-Az eladott ingó dolog megnevezése, vételára
-A teljesítés időpontja
-A hiba bejelentésének időpontja
-A hiba leírása
-A fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot: szavatosság vagy jótállás?
-Az igény rendezésének módját vagy elutasításának okát vagy ha annak eltérő módon tesz eleget annak indokát le kell írni
-tájékoztatás arról, hogy a fogyasztói jogvita esetén békéltető testület eljárását is kezdeményezheti
-A vállalkozás a javításra átvett terméket elismervény ellenében veszi át.
A jegyzőköny másolata a megrendelőt illeti.
A vállalkozás a jegyzőkönyvet 3 évig köteles megőrizni és ellenőrző hatóság részére bemutatni..




9/13. Mit jelent a "30 napos pénzvisszafizetési garancia" és hogyan érvényesíthető?

 

A Pink Star Nails műköröm alapanyag webáruház 2018.03.27-től bevezeti a saját 30 napos pénzvisszafizetési garanciáját azért, hogy Ön kockázat nélkül vásárolhasson webáruházunkban!

Ez a garancia azt jelenti, hogy ha Ön a megrendelt terméket mégsem szeretné megtartani és 30 napon belül visszaküldi, akkor mi visszafizetjük Önnek a termék vételárát!
 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a visszavásárlási garancia csak a 30 napon belül visszaküldött, sérülésmentes, bontatlan, hiánytalan termékekre vonatkozik. 
A kibontott, kipróbált, csomagolásában vagy valamely tartozékában sérült kozmetikai termékeket higiéniai okok miatt nem áll módunkban visszavásárolni!

 

Mit tegyek ha érvényesíteni szeretném a garanciát?


1. Küldje vissza a terméket az alábbi címre: 2143 Kistarcsa, Holló u. 32/1.


2. Ügyeljen rá, hogy a 30 naptári nap a beérkezés határideje!


3. A termék visszaküldésének kötsége alapesetben a vásárlót terheli!

Amennyiben a visszaküldendő termék vásárlásának napjától számított 30 napon belül egy új megrendelést is lead webáruházunkban, az új megrendelését cserecsomagként küldjük el! Ez azt jelenti, hogy az új megrendelésének átvételekor oda tudja adni a futárnak a visszaküldendő terméket. Így Önnek nem kell külön gondoskodnia a termék visszaküldéséről, csak visszacsomagolni rátenni az általunk küldött megcímzett matricát és átadni a futárnak. Ekkor egy szállítási költségért meg is kapja az új csomagját és vissza is hozzuk a nem kívánt terméket!

Ingyenes a visszaküldés akkor, ha a fent említett új megrendelésének értéke minimum 13000.-Ft.

4. A visszaérkezett termékkel kapcsolatosan, késedelem nélkül felvesszük Önnel a kapcsolatot!


5. Köszönettel vesszük, ha pár sorban megírja nekünk a visszaküldés okát, így segítve a további munkánkat erre az e-mail címre: infouvgel.hu@gmail.com


6. Kérjük a visszacsomagolásnál ügyeljen a termék állagának és mennyiségének a megóvására!