Kosár

Kosár

Az Ön kosara üres.

Kosár tartalma »

GYÍK

 

 

Gyakran Ismételt Kérdések!

 

 



1. Mit jelent a "30 napos pénzvisszafizetési garancia" és hogyan érvényesíthető?

A Pink Star Nails műköröm alapanyag webáruház 2018.03.27-től bevezeti a saját 30 napos pénzvisszafizetési garanciáját azért, hogy Ön kockázat nélkül vásárolhasson webáruházunkban!
Ez a garancia azt jelenti, hogy ha Ön a megrendelt termékkel nem elégedett, a termék visszaküldése után, mi visszafizetjük a termék vételárát! A termék visszaérkezésének határideje: a vásárlás napjától számított 30 naptári nap!

Webshopunkat erre semmilyen jogszabály nem kényszeríti, ezért ez a garancia a Pink Star Nails által történő visszavonásig érvényes! Felhívjuk szíves figyelmét arra is, hogy ez a garancia nem egyenlő a "14 napos elállási joggal", azt ugyanis jogszabály írja elő és csak bontatlan termékekre vonatkozik, kozmetikai, bontott termékekre :nem! A kereskedőnek nincs jogszabályba foglalt visszavásárlási kötelezettsége a kozmetikai bontott / használt termékekre, higiéniai okok miatt !

Mit tegyek ha érvényesíteni szeretném a garanciát?

1*Küldje vissza a terméket az alábbi címre: 2143 Kistarcsa, Holló u. 32/1.

2*Ügyeljen rá, hogy a 30 naptári nap a beérkezés határideje!  

3*A termék visszaküldésének kötsége minden esetben a vásárlót terheli!

4*A visszaküldött termékből nem hiányozhat több, mint a termék nettó tömegének 10%-a!  

5* Kérjük adja meg nekünk a visszautaláshoz szükséges adatait :(bankszámlájának a számát, és a bankszámla tulajdonosának nevét ) ahová a jóváírást kéri, illetve kérjük írja le nekünk pár sorban, hogy miért nem volt a termékkel elégedett az alábbi e-mail címre: infouvgel.hu@gmail.com


6*A visszacsomagolásnál  kérjük ügyeljen a termék állagának és mennyiségének a megóvására! (Amennyiben a termék használhatatlan állapotban pl.kifolyva, bekoszolódva kerül vissza hozzánk a visszatérítést nem tudjuk teljesíteni!)

*A visszaérkezett terméket 3-4 munkanapon belül jóváírjuk a 



2. Mikor kapom meg a csomagomat?

Amennyiben Ön az utánvételes futárral történő szállítást választotta:

A csomagok átlagos szállítási ideje 2-3 munkanap. A rendelés leadásának napján (vagy a következő munkanapon) a rendelést összeállítjuk és megrendeljük neki a futárt(1. nap). Másnap (a következő munkanapon) a GLS futára felveszi tőlünk a kézbesítendő csomagot.(2.nap)A követvező munkanapon a GLS futára kiszállítja Önnek a csomagot az előzetesen e-mailben megjelölt időintervallum alatt(3.nap). 

Amennyiben Ön "az előre utalás utáni futáros szállítást"választotta:

A szállítás a fenti leírásnak megfelelően történik, annyi különbséggel, hogy a szállítás 1. napja az a nap, amikor az utalás cégünk számlájára beérkezett. 

Amennyiben Ön a "személyes átvételt" választotta, a rendelés leadása után, kérjük mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot, mert akár már aznap is átvehető a csomag, de előzetes telefonos egyeztetés szükséges.

Minden szállítási formánál történhet 1 nap csúszás, abban az esetben:
-ha a rendelést később adja le, mint 15.30!
-ha az utalás később érkezik meg a számlánkra, mint 15.30! 

3. Hol tudom nyomon követni a csomagomat?

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futáraival küldjük a csomagokat, melyről e-mailban értesíti Önt!



5. Mi történik, ha mégsem tudom átvenni a csomagot a szállítás napján?

A GLS e-mailt küld a csomag feladásáról, valamint a várható kiszállítás idejéről.  Ebben megtalálható az Önnek szállító futár telefonszáma is, amin keresztül egyeztethet a futárral, ha az e-mailben felsorolt lehetőségek nem lennének elegendőek!


6. Tudok-e módosítani a "kiszállítás napján"?

Igen, az Önnek küldött GLS e-mailben van erre lehetőség! 

7. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?

Az át nem vett csomagok után minden esetben 1190Ft "át nem vett csomag után felszámított díjat" számlázunk ki!
Ennek magyarázata, hogy cégünk a szállítási költséget a csomag feladásakor minden esetben, előre kifizeti, mely nem kerül visszatérítésre akkor sem, ha a csomag "kézbesítése sikertelen"!
Amennyiben tehát Ön -rajtunk kívül álló okok miatt- a csomag átvételét nem biztosítja és a küldemény visszaérkezik hozzánk, az 1190Ft-os díj kerül kiszámlázásra!


8. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, mert "elállok a szerződéstől" és mégsem kérem a termékeket?

Önnek jogában áll 14 napon belül visszaküldeni a termékeket, amennyiben nem kívánja őket használni és még nem nyitotta ki őket! Az elállási jog keretében csak akkor mentesül a szállítási díj kifizetése alól, ha a legolcsóbb szállítást választja! Ez webáruházunkban jelenleg 990Ft előre utalás utáni szállítási díj! Utánvételes szállítást mindig ki kell ebben az esetben is fizetni


9. Hogyan mondhatom le a csomagot?

A csomagokat a rendelés leadásának napján vagy legkésőbb másnapján 10.00 óráig minden indoklás nélkül le lehet mondani!
E-mailben: infouvgel.hu@gmail.com
Telefonon: 06-70-634-2068

10. Mit tegyek, ha sérülten kaptam meg a csomagom? 

Amennyiben Ön veszi át a csomagot, a sérült csomagot minden esetben jegyzőkönyveztetni kell! Kérje el a futártól az erre a célra használatos jegyzőkönyvet és töltsék ki! Írja le pár mondatban a látható sérülést és készítsen néhány jól látható fotót a csomagról akár a telefonjával is.., lehetőleg több irányból is! A futártól kérjen egy példányt a jegyzőkönyvből! Haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot!!!

Email:infouvgel.hu@gmail.com
Tel: +36-70-634-2068

11. Mit tegyek, ha a csomagomban néhány termék megsérült szállításkor, de ez kívülről nem látszott...és a futár már elment?

Haladéktalalnul vegye fel velünk a kapcsolatot!
Tel: +36-70-634-2068
E-mail: infouvgel.hu@gmail.com