Kosár

Kosár

Az Ön kosara üres.

Kosár tartalma »

ÁSZF

Üdvözöljük a Pink Star Nails webáruházban!
 
 
Jelen webáruház Általános Szerződési Feltételeiben Ön teljes körű és részletes tájékoztatást kap az üzlethelyiségen kívüli, távollévők között, elektronikus úton kötött szerződéssel kapcsolatosan még a szerződés kötést megelőzően. A vállalkozás és Ön között csak akkor valósul meg érvényes szerződés, ha Ön (a továbbiakban: megrendelő)  az Általános Szerződési Feltételek teljes tartalmát a megrendelés leadását megelőzően megismeri, és magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el ! Jelen  ÁSZF célja a megrendelő pontos és részletes informálása minden olyan őt érintő, a vásárlásával keletkező körülményről,- különös tekintettel a jogaira és kötelezettségeire -, amely információk birtokában a megrendelő egyértelmű döntést tud hozni a szerződési akaratáról. Felhívjuk Tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a Pink Star Nails webáruházban érvényes megrendelést csak ezen dokumentum kifejezett elfogadásával tudnak leadni! Kérjük első vásárlásuk előtt ismerjék meg ezen dokumentum teljes tartalmát! Az Álatalános Szerződési Feltételeket a Pink Star Nails webáruház oldalán folyamatosan elérhető, olvasható, letölthető.
 
 
 
 
TARTALOM JEGYZÉK
 
 
1. A vállalkozás adatai
2. A megrendelhető termékek leírása
3. A szerződéskötés technikai lépései
4. A szerződés
5. Az adatveviteli hibák javítása
6. Szállítás / Kézbesítés
7. Szállításkor sérült / hiányos csomag
8. Panaszkezelés / Reklamáció
9. A megrendelőt megillető jogok és kötelezettségek
  9/1. Az elállási és felmondási jog
  9/2. Az elállási és felmondási jog gyakorlása
  9/3. A fogyasztó elállási és  felmondási jogának lejárati határideje
  9/4. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy         felmondása esetén.
  9/5. A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
  9/6. A fogyasztót( megrendelőt) megillető elállási vagy felmondási jog alóli kivételek.
  9/7. Kellékszavatosság.
  9/8. Kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje.
  9/9. Kellékszavatossági igény érvényesítésének egyéb feltétele.
  9/10. Termékszavatosság
  9/11. A jótállás
  9/12. A szavatosság és jótállási igények eljárási szabályai.
10. Adatkezelési tájékoztató
  10/1. Az adatkezelés jogszabályi háttere.
  10/2. Az adatkezelés célja
  10/3. A kezelt adatok köre.
  10/4. Az adatkezelés időtartama
  10/5. Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés
11. Vonatkozó jogszabályok 
    
 
 
 
 
1. A VÁLLALKOZÁS ADATAI
 
A vállalkozás neve: Kőszegi Eszter e.v. (egyéni vállalkozó)
A webáruház elérhetősége: www.uvgel.hu
Székhelye: 2143 Kistarcsa Holló u. 32/1
Adószáma: 67915468-1-33
Nyilvántartási száma:50164433 (kisadózó)
Statisztikai számjele:67392300-4791-231-13
Telefon: 06-70-634-2068
E-mail:infouvgel.hu@gmail.com
Számlaszáma: 11773425-03871315  OTP Bank
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő kereskedelmi tevékenység
Forgalmazott termékek köre: Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2015. december 01.
A vállalkozás területe: Magyarország területén
Adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-112802/2017
Pest megyei Kereskedelmi és Ipar Kamara tagja
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: INFO 4 Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Bt
Címe: 2083 Solymár, Terstyánszky u. 47/A
Telefon: 06-20-210-9274 , 06-20-214-7223
Fax: 06-26-362-066
E-mail: info[kukac] 4brainz.hu 
Adószáma: 21596258-2-13
Bankszámlaszám: Pilisvörösvár és Vidéke Takarékszövetkezet
65700062-10130256-00000000 
 
 
 
2. A MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK LEÍRÁSA!
 
 
 
A Pink Star Nails webáruházban minden termék ára egyértelműen fel van tűntetve, mely vételárért a megrendelő azt megvásárolhatja. A termékek árának ÁFA tartalma nincsen, mivel a vállalkozás aalanyi adómentes adózási kategóriába tartozik, nem tartozik bele az ÁFA körbe. Ez azt jelenti, hogy a termék alatt feltüntetett ár a termék teljes fizetendő ára, azaz a terméknek nincs külön nettó és bruttó értéke , mert jelen esetben - ÁFA tartalom hiánya miatt- ez a két érték megegyezik egymással. 
 
 
 
Minden termékhez tartozik egy termékleírás, amit a www.uvgel.hu címen elérhető webáruház termékek alatti „részletek” feliratra kattintással megnyithat a megrendelő és elolvashatja a termék lényeges információit.
 
 
 
 
3. A SZERZŐDÉSKÖTÉS TECHNIKAI LÉPÉSEI
 
 
1.,A megrendelelő a kívánt termékeket a www.uvgel.hu  címen található Pink Star Nails elnevezésű webáruházban választhatja ki és teheti be az elektronikus kosarába. 
 
2., A nyitó oldal bal oldalán a már regisztrált megrendelők beléphetnek, az új látogatók regisztrálhatnak. A regisztrációhoz szükséges egy tetszőleges felhasználó név és e-mail cím. A webáruházban vásárolhat a megrendelő regisztráció nélkül is. 
 
3.,A megrendelő az általa megvásárolni kívánt terméket a kosár jellel ellátott kosarába teheti, vagy további információért rákkattinthat a termék alatt feltüntetett „részletek” menüpontra. A termékek kiválasztása után a legfelső menüsorban található kosár gombra kattintva „kosár tartalma” alatt listázva megjelennek a kiválasztott termékeket. A kosár tartalma változtatható. Mennyiségét a megrendelő a „+” és „-” gombra kattintással növelheti vagy csökkentheti. A terméksor jobb szélén található piros négyzetben lévő fehér„X”-re kattintva a terméksor törölhető a kosárból! 
 
4., A „kosár tartalma” lista alján a rendszer felkínál egy választási lehetőséget, miszerint a „vásárlás folytatása” gombra kattintva folytathatja a vásárlást vagy ha nem kívánja folytatni a „Pénztár” gomra kattintva a rendszer átnavigálja arra az oldalra ahol megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, kiválaszthatja a számára megfelelő szállítási módot, valamint ismét van lehetőség a regisztrálásra, de a rendszer biztosít lehetőséget regisztráció nélküli vásárlásra is, ha ezt a lehetőséget a megrendelő ezen az oldalon kiválasztja és bepipálja.
 
 
5.,A megrendelő 4 féle szállítási mód közül választhat:
-Előre utalás utáni szállítással :1590.-Ft
-Utánvétellel                             :1990.-Ft
-Barion kártyás fizetés             :1890.-Ft
-GLS Csomag pont                  :1290.-FT
-GLS átvevőpont                      :1290.-FT
Személyes átvétel                   :ingyenes
 
 
6.,A kiválasztott szállítás után a rendelés véglegesítéséhez ki kell pipálni az Általános Szerződési Feltételek elfogadását, csak ezután lehet elküldeni a megrendelést. Kérjük, hogy első vásárlása előtt mindenképpen és teljes egészében ismerje meg a vállalkozás Álatlános Szerződési Feltételeit!
 
 
7.,A megrendelés elküldésével egyidejűleg a webáruház rendszere automatikusan küldi a  megrendelést visszaigazoló e-mailt.Csak akkor érvényes a megrendelés, ha a visszaigazoló e-mailt a megrendelő megkapta. Amennyiben nem kap ilyen  visszaigazoló e-mailt, a szerződés nem jött létre, tehát fel kell venni a kapcsolatot a vállakozással az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen vagy a 06-70-248-5331-es telefonszámon!A vállalkozás vállalja, hogy visszaahívja a megrendelőt átvállalva ezzel az ügyintézés miatti telefonálás költségét, ha a megrendelő sms-ben elküldi a megadott telefonszámra a „megrendelés” szót. A vállalkozás -adott lehetőségéhez képest - mielőbbi visszahívást vállal. 
 
8., Amennyiben előre utalásos szállítási módot választott a megrendelő, az utaláshoz szükséges információkat ott találja a szállítási mód leírásánál. Utólag is, az utaláshoz szükséges számlaszám és név bármikor megtekinthető a kezdőlap legfelső „FIZETÉS” menüpontja alatt. A vállalkozás az utalással kapcsolatos információkat tartalmazó értesítő e-mailt nem küld!
 
9.,A megrendelés leadása után illetve az átutalás beérkezése után 1-2 munkanappal várható a csomag megérkezése a megrendelő által megadott szállítási címre. A vállalkozás, a csomag határiőben történő feladása után, a  rajta kivülálló okok miatt bekövetkező kézbesítési határidő kitolódásáért semmilyen felelősséget nem vállal! A vállalkozás felelőssége a csomag határidőben történő feladásáig terjed, innentől a szállítás során felmerülő problémák megoldásában lehetőség szerint segítséget nyújt, amennyiben a megrendelő a felnerülő problémát a vállalkozás tudomására hozza telefonon a: 06-70-634-2068 vagy az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címen.  
 
 
 
4. A SZERZŐDÉS
 
 
A megrendelelő a webáruházban leadott megrendelésével és a vállalkozás ugyanezen megrendelés  késedelem nélküli visszaigazolásával együttesen megvalósítják a távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés fogalmát, mely jogokat és kötelezettségeket keletkeztet mind a vállalkozás, mind a megrendelő részére.
 
A szerződés elektronikus úton kötött írásbeli szerződésnek minősül, melyet a vállalkozás elektronikusan tárol és 8 évig hozzáférhető. 
 
A szerződés nyelve: magyar
 
A szerződéskötéssel egyidejűleg a vállalkozásnak teljesítési kötelezettsége keletkezik a megrendelés visszaigazolásával, miszerint vállalja, hogy a megrendelő részére a megrendelt termékeket hiánytalanul elküldi a meghatározott határidőn belül. A megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik,  miszerint vállalja, hogy a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget a csomag kézbesítésekor kifizeti.
 
A vállalkozásnak joga keletkezik a megrendelés értékének és a szállítási kötségnek a teljes összegére. A megrendelőnek joga keletkezik a megrendelt termékek mennyiségben és minőségben hiánytalan átvételére!
 
A megrendelt csomag átvételének megtagadása vagy meghiúsulása a fentiek értelmében szerződésszegésnek minősül!
 
 
 
Amennyiben a megrendelőtől lemondás/ellálás hivatalos írásban történő bejelentése nélkül visszaérkezik a csomag, a vállalkozás, a mindenkori szállítási költséget a vevőre terheli abban az esetben is, ha a megrendelés értéke elérte az "ingyenes" szállítást. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási költséget a csomag feladásakor, melynek díja alól csak akkor mentesíti a megrendelőt, ha a megrendelt csomag átvételre, a vételár -azaz a megrendelt termékek összértéke -kifizetésre kerül!
A vállalkozás 8 napos fizetési határidővel elektronikus úton értesíti a megrendelőt fizetési kötelezettségéről, melynek nem teljesítése esetén a vállalkozás a megrendelő adatait követeléskezelő cégnek adja át!
 
 
 
 
 
 
5. AZ ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
 
Amennyiben a megrendelő hibás adatokkal adta le megrendelést, tehát hibás adatokkal kötött szerződést - pédául rossz telefonszámot / címet adott meg vagy többet rendelt egy termékből, mint amennyit szeretett volna,  a hibát e-mailben vagy telefonon haladéktalanul jeleznie kell a vállalkozás felé még a csomag futárnak történő átadása előtt! A visszaigazoló e-mailben tételesen felsorolt termékek és személyes adatok lehetővé teszik a megrendelő önellenőrzését és a haladéktalan intézkedését. A vállalkozás semmilyen hitelt érdemlő ellenőrzési eszközzel nem rendelkezik arra vonatkozóan, hogy a megrendelő személyes adataiban lévő esetleges elírásokat, hibákat felfedezze és azokat saját felelősségére korrigálja.
 
 Ugyanezen okból kifolyólag a vállalkozás mennyiségi téves rendelést sem tud a megrendelő konkrét kérése nélkül korrigálni. A vállalkozás mindaddig képes és a megrendelő érdekei szerint módosítani a megrendelést, amíg a csomag nem kerül átadásra a DPD futárának. A megrendelés módosítását elektronikus levélben kérheti a megrendelő az infouvgel.hu@gmail.com   e-mail címre vagy sűrgős esetben a 06-70-634-2068-es számon jelezheti a téves rendelést. Ha a módosítás nem végezhető el a DPD futár aznapi érkezéséig, a megrendelőnek el kell fogadnia, hogy a kért módosítás végrehajtásának következtében a csomag tervezettnél később fog megérkezni, illetve, ha a módosítási igény a DPD futár aznapi csomagfelvétel után érkezik be a vállalkozáshoz, a csomag a leadott megrendelésnek megfelelően került szállításra. 
 
 
 
6. SZÁLLÍTÁS / KÉZBESÍTÉS
 
Előre utalás utáni kézbesítés esetén
 
 Az „előre utalás után” szállítási módot választva, a rendelés feldolgozását a fizetendő összeg számlára érkezésének napján kezdődik. Amennyiben az átutalás, a megrendelés leadásától számított 5 munkanapon belül nem jelenik meg a  vállalkozás bankszámláján, a megrendelést a vállalkozás  „visszamondottnak” tekinti. A vállalkozás korlátozott számú készlete miatt 5 napig tudja vállalni, hogy a megrendelő által rendelt termékeket részére fenntartja. A 6. napon a vállalkozás már nem garantálja a termékek rendelkezésre állását. Abban az esetben, ha a megrendelő később utalja át az összeget és a termék rendelkezésre áll, a vállalkozás teljesíti a megrendelést. Abban az esetben, ha a megrendelő késedelmes utalásával egyidejűleg készlethiány lép fel, ami miatt a vállalkozás nem tudja teljesíteni hiánytalanul a megrendelést, a vállalkozás telefonon egyeztet a megrendelővel a lehetséges megoldásokról. A vállalkozás könyvelésének pontos, kiadott számlával megegyezző vezetése miatt részteljesítés nem lehetséges. A megrendelő  az alábbi megoldásokból választhat: 
a, a vállalkozással visszautaltatja a késedelmesen utalt megrendelés összegét   
b, a megrendelő a hiányzó termék helyett „csere terméket” választ, mely összegben pontosan megfelel a hiányzó termék összegének. 
 
A szállítási idő az utalás beérkezésétől számított 1-2 munkanap.
 
A vállalkozás hivatalos szállító partnere a : GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
Email cím: adatvedelem@gls-hungary.com
Levelezési cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
Adatvédelmi tisztviselő neve: dr. Katona Rita
Elérhetősége: adatvedelem@gls-hungary.com(továbbiakban GLS) futárszolgálat.  
A GLS ügyfélszolgálat munkanapokon, hétfőn 07:00-19:00, keddtől-péntekig 08:00 és 18:00 óra között érhetőek el az alábbi telefonszámon: 06-1-501-6200. E-mail cím: dpd@dpd.hu
 
A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának, amely egy 10 jegyű egyedi azonosító számmal rendelkezik. Ekkor a GLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét, előre jelzi az átvétel másnapján várható szállítást és lehetőséget biztosít a megrendelőnek a szállítási időpont módosítására. Ezt a módosítást az e-mailben felajánlott másik két szállítási napra való kattinttással tudja a megrendelő elvégezni. Egyéb lehetőség is van a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 1 óra időintervallumban meg van adva.Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!
 
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, melyet a megrendelő egyedi 14 jegyű csomagszámával bármikor képes és hajlandó  igazolni a megrendelő felé. A DPD kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak sem a DPD-nek – a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.
 
Utánvétellel történő kézbesítés esetén
 
A „futáros utánvétel” szállítási módot választva a megrendelés feldolgozása azonnal megkezdődik. A vállalkozás hivatalos szállító partnere a GLS Logisztikai Kft.(továbbiakban DpD) futárszolgálat.  A GLS ügyfélszolgálat munkanapokon, hétfőn 07:00-19:00, keddtől-péntekig 08:00 és 18:00 óra között érhetőek el az alábbi telefonszámon: 06-1-501-6200.
A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a GLS futárának. Ekkor a GKLS elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét, előre jelzi az átvétel másnapján várható szállítást és lehetőséget biztosít a megrendelőnek a szállítási időpont módosítására. Ezt a módosítást az e-mailben felajánlott másik két szállítási napra való kattinttással tudja a megrendelő elvégezni. Egyéb lehetőség is van a szállítás napjának és/vagy idejének módosítására a GLS fent megjelölt telefonszámán.
Amennyiben nem történik módosítás, normál ütem szerint, a megjelölt napon megtörténik a kiszállítás. Ezen a napon a reggeli órákban érkezik egy új „szállítási e-mail”, melyben a kiszállítás pontos ideje 1 óra időintervallumban meg van adva. 
 
A megrendelő a futárnak kézbesítéskor fizeti meg a megrendelt termékek valamint a szállítás költségét! 
 
Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a GLS még kétszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újjabb kiszállítási kisérlet nélkül!
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, amit a megrendelő egyedi 10 jegyű csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A DPD kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállakozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: rendkívüli időjárási viszonyok.
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak, a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.
 
Hétvégén, ünnep és munkaszüneti napokon NINCS kiszállítás!
 
 
 
 
 
7. SZÁLLÍTÁSKOR SÉRÜLT / HIÁNYOS CSOMAG!
 
A szállítással kapcsolatos reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a szállítás másnapján kell a vállalkozás felé jelezni.
A reklamációhoz szükséges:
A sérült csomag átvételekor jegyzőkönyvet kell felvenni a futárral, melyben minden részletes információt a sérülésről illetve a csomagból hiányzó tartalomról rögzíteni kell! Ebből egy példány a megrendelőé. A vállalkozás részére a jegyzkönyv másolatát, valamint helyszíni fotókat kell elektronikus úton elküldeni az infouvgel.hu@gmail.com e-mail címre!
 
A kárrendezési igényt a vállakozás és  megrendelelő is benyújthatja a GLS felé, melynek elbírálási ideje átlagosan 30-60 nap. A 3. nap után benyújtott kárrendezési igény JOGVESZTŐ! A vállalkozás abban az esetben tudja a megrendelőt várakozás nélkül kártalanítani a hiányzó vagy sérült termékek újraküldésével, ha a megrendelő - késlekedésével - nem zárja ki a vállalkozást a GLS által nyújtott kárrendelés lehetőségéből!
 
 
 
8. PANASZKEZELÉS / REKLAMÁCIÓ
 
 
 
A vállalkozás ebben a fejezetben tájékoztatja a fogyasztót (megrendelőt) a peren kívüli panaszkezelés módjáról, a vitarendezési mechanizmusról, a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, valamint a fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási, kellékszavatossági, termékszavatossági jogokról.
 
 
 
 
A panaszkezelés
 
A vállalkozás célja a megrendelő vásárlási elégedettségének megőrzése! A vállalkozás a hozzá beérkező fogyasztói panaszt illetve reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a panasz jellegének megfelelő, törvényben előírt határidőn belül orvosolja.
 
A fogyasztó kötelessége a felmerülő panaszát, reklamációját mielőbb, de legkésőbb annak jellegére vonatkozó törvényben meghatározott módon (írásban) és határidőn belül a vállalkozás tudomására hozni!
 
A megrendelő a felmerülő panaszát, reklamációját közölheti a vállalkozással:
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-70-634-2068 Hétfőtől-Péntentekig 9-18 Szombaton 10-12-ig
E-mailen: infouvgel.hu@gmail.com 
Postai úton: 2143 Kistarcsa Holló u. 32/1
 
 
 
 
 
 
 
 
A vitarendezési mechanizmus
 
 
A vállalkozás a felmerülő problémára, a fogyasztóval (megrendelővel) egyeztetve igyekszik jogszabálynak megfelelő, kölcsönös megelégedettségre törekvő megoldást találni.
 
Amennyiben a fogyasztó (megrendelő) nem elégedett a vállalkozás által felkínált megoldással, vagy annak kezelési módjával, az alábbi békéltető testülethez fordulhat. 
 
 
 
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület
 
Pest Megyei Békéltető Testület
 
Cím: 1119. Budapest Etele út 59-61. II. emelet 240.
Tel /Fax: 06-1-269-0703
Levelezési címe: 1364 Budapest Pf: 81.
 
 
9.A MEGRENDELŐT MEGILLETŐ JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK
 
 
9/1.Az elállási és felmondási jog
 
 
Az üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót (megrendelőt) 14 napos határidőn belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg! A 14 napos határidő számítása a termék kézhezvételéti napjától kezdődik, de az indoklás nélküli elállási szándékát a fogyasztó (megrendelő) bejelentheti már a termék átvételét megelőzően is!
 
 
9/2 Az elállási  és felmondási jog gyakorlása
 
 
A fogyasztó (megrendelő) az elállási vagy felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja, melyet a vállalkozás részére elektronikus úton kell eljuttatnia! Amennyiben a megrendelő a csomag szállító cégnek történő átadás előtt jelzi a vállalkozásnak a megrendelés lemondását, mentesül a szállítási költség megfizetése alól! Egyéb esetben elállási jogot csak a termékekre érvényesíthet, a szállítási költséget (mivel nem a legolcsóbb szállítási módot választotta) minden esetben ki kell fizetnie! Az elállási vagy felmondási jogot a vállalkozás határidőn belül érvényesítettnek tekinti, ha a fogyasztó a meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.  
 
 
 
 
 
9/3.A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén gyakorolhatja az alábbiakban felsorolt lejárati időn belül:
 
 
a)A termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.
 
b)Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.
 
c)Több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.
 
d)Ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.
 
 
 
 
9/4.A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén!
 
 
Ha a fogyasztó 45/2014.(II.26) 22§-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a  a fogyasztó (megrendelő)által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
 
A vállalkozás a fogyasztónak (megrendelőnek) visszajáró összeget minden esetben banki átutalással  küldi vissza, melyről a megrendelőt értesíti és amelyhez a megrendelő kifejezetten hozzájárul. Ezen visszafizetési módból származóan a fogyasztónak (megrendelőnek) semmilyen többletköltsége nem származik!
 
A vállalkozás élve a 45/2014.(II.26.) 23.§ szerinti jogával, miszerint ha a fogyasztó (megrendelő) kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a  vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket!
 
A vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállási vagy felmondási jog gyakorlása alapján a fogyasztónak (megrendelőnek) visszautalandó összeget, amíg a terméket a fogyasztó (megrendelő) vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két időpont közül a korábbit kell a vállalkozásnak figyelembe venni. 
 
 
 
 
9/5.A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
 
 
 
Ha a fogyasztó (megrendelő) a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 22.§-nak megfelelően (azaz az 1. számú elállási / felmondási nyilatkozat kitöltésével az elállási szándékát a vállalkozás felé egyértelműen jelezte és a nyilatkozatot határidő lejárata előtt elküldte), köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó (megrendelő )a terméket határidő lejárata előtt elküldi.
 
A fogyasztó (megrendelő) kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.
 
A fogyasztó (megrendelő) csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.   
 
 
9/6. A fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek!
 
 
A fogyasztó (megrendelő) nem gyakorolhatja a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 20.§ szerinti elállási és felmondási jogát:
 
-Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
 
-Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.  
 
 
 
 
9/7 Kellékszavatosság
 
 
 
A fogyasztó (megrendelő) hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatpssági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.